קנאביס רפואי (צילום: רויטרס)
קנאביס רפואי (צילום: רויטרס)

הטכניון פותח קורס בנושא קנאביס רפואי

הקורס שיתקיים בפקולטה לרפואה בשיתוף עם יחידת הקנאביס הרפואי במשרד הבריאות נועד לרוקחים ולעוסקים במקצועות הרפואה. הקורס יעסוק בנושאים כגון רגולציה, תופעות לוואי והנחיות לשימוש נכון וזהיר

פורסם בתאריך: 4.3.18 15:16

קורס בנושא קנאביס רפואי ייפתח בחודש אפריל ביחידה ללימודי המשך בטכניון. הקורס ייערך בשיתוף עם יחידת הקנאביס הרפואי (יק"ר) במשרד הבריאות והוא יתקיים בפקולטה לרפואה הסמוכה לקריה הרפואית רמב"ם.

הקורס יעסוק בכמה נושאים, ובהם הרגולציה בישראל ובעולם של מתן קנאביס, אינדיקציות רפואיות לטיפול בקנאביס, תופעות לוואי, רעילות ותגובות בין תרופתיות, הנחיות לשימוש נכון וזהיר, תחום הפסיכיאטריה וההתמכרות, עקרונות להדרכת מטופלים ואתיקה מקצועית. הקורס יכלול 40 שעות אקדמיות והוא מיועד לרוקחים ולעוסקים במקצועות הרפואה.

 

 

מנהל היחידה ללימודי המשך בטכניון עודד רביב: "אנחנו גאים לפתוח ביחידה קורס קנאביס רפואי בשיתוף עם משרד הבריאות. חשיבות ההכשרה, במיוחד לרוקחים, היא משמעותית מאוד לצורך מתן טיפול איכותי שמתאים לכל מטופל. אנו שמחים על שיתוף הפעולה האקדמי והמקצועי, ובטוחים שהקורס יעניק לרוקחים מחיפה והצפון את ההכשרה האיכותית ביותר ואת העדכונים הנחוצים בתחום למילוי תפקידם החשוב בהצלחה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חסר הרגליים אבל מה זה בועט

    האם אני כקטוע שני רגלי הסובל מכאבי פנטום לעיתים תכופות ופוטנציאלית עלול להיות משתמש של קאנביס רפואי, יכול להשתתף בקורס זה בכדי להבין את התועלת בשימוש בקאנביס וכן את המגבלות והסיכונים הכרוכים בשימוש בו.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר