הטכניון (צילום: דוברות הטכניון)
הטכניון (צילום: דוברות הטכניון)

הטכניון פותח מחנות קיץ במתמטיקה לנוער

המחנות מיועדים לתלמידים מצטיינים בוגרי כיתות ט'-י"ב, ויכללו מלבד לימודים גם פעילות חברתית שכוללת שחייה, סרטים וטיולים. המחנה הבסיסי יעסוק בתורת המספרים ובהצפנה, והמחנה המתקדם יעסוק בתורת הגרפים

פורסם בתאריך: 11.6.19 10:53

מחנה קיץ למתמטיקה יתקיים בחודש אוגוסט בטכניון. המחנה מיועד לתלמידים מצטיינים בוגרי כיתות ט'-י"ב והוא יתקיים במשך שבועיים בתנאי פנימייה, כאשר התלמידים יתגוררו במעונות הטכניון ויחזרו לביתם רק בסוף השבוע. בימים אלה מתקיימת ההרשמה למחנה, ותהליך המיון יסתיים בסוף חודש יוני.

המחנה יעסוק בחקר התכונות של המספרים הטבעיים ובשיטת ההצפנה RSA, וחוקרים מהפקולטה למתמטיקה ירצו בפני המשתתפים בנושאי הלימוד. נוסף על כך מתוכננת למשתתפים פעילות חברתית שכוללת שחייה בבריכת הטכניון, סרטים וטיולים, אשר תונחה על ידי מדריכים חברתיים.

המשתתפים, שמספרם מוגבל ל-20, ילמדו לפי תוכנית מיוחדת שפותחה בפקולטה למתמטיקה בטכניון במיוחד עבור המחנה. כל חמישה משתתפים יונחו על ידי מנחה אקדמי מהפקולטה, ובסוף המחנה תתקיים תחרות הצפנה בין קבוצות התלמידים לפי הידע שהם רכשו במחנה.

 

 

מחיר המחנה לכל משתתף הוא 2,000 שקל, ובטכניון מציינים כי יעניקו מלגות לפי רקע סוציו אקונומי. הקבלה למחנה בטכניון היא על בסיס המלצת בית הספר וריאיון אישי, אך תלמידים שסיימו קורס במתמטיקה באוניברסיטה הפתוחה פטורים מלהביא המלצה מבית הספר.

במקביל יתקיים מחנה נוסף לנוער שיעסוק בתכנים מתקדמים יותר ויתמקד בתורת הגרפים. המחנה המתקדם נועד לבוגרי המחנה בתורת המספרים או לבעלי רקע אקדמי נרחב יותר. גם המחיר של קייטנה זו הוא 2,000 שקל לכל משתתף.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר