בינה מלאכותית (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
בינה מלאכותית (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

הטכניון מדורג במקום ה-25 בעולם בתחום הבינה המלאכותית

הארגון הבין לאומי לבינה מלאכותית AI דירג את הטכניון במקום ה-25 בעולם ברשימת המוסדות האקדמיים המובילים בתחום הבינה המלאכותית לשנת 2019. בדירוג שכולל גם חברות ענק כמו גוגל, פייסבוק, מייקרוסופט ו-IBM מדורג הטכניון במקום ה-29

פורסם בתאריך: 17.12.19 10:29

הטכניון מדורג במקום ה-25 בעולם ברשימת המוסדות האקדמיים המובילים בתחום הבינה המלאכותית לשנת 2019 – כך קובע דירוג של הארגון הבין לאומי לבינה מלאכותית AI. עוד עולה מהדירוג שהטכניון הוא המוסד היחיד מבין המוסדות האקדמיים והחוץ אקדמיים בישראל שנכלל ברשימת המוסדות המובילים בעולם בתחום.

בדירוג רחב יותר, אשר כולל גם חברות ענק כמו גוגל, פייסבוק, מייקרוסופט ו-IBM, מדורג הטכניון במקום ה-29 לפני חברת אמזון ולפני האוניברסיטאות האמריקאיות פנסילבניה סטייט וג'ונס הופקינס בבולטימור, מרילנד, ואוניברסיטת סיאול בדרום קוריאה. יצוין כי דירוג המוסדות התבסס על 2,200 מחקרים שהוצגו בשנת 2019 בכנסים יוקרתיים בתחום הבינה המלאכותית שקיים ארגון AI.

 

 

מדינת ישראל זכתה בכבוד גדול בדירוג לפי מדינות, והיא מדורגת במקום השני בעולם במספר המחקרים לנפש, כשהיא מקדימה את ארצות הברית שמדורגת בבמקום השלישי. במקום הראשון מדורגת שווייץ.

מהטכניון נמסר כי בשנים האחרונות הגדיל המוסד את השקעותיו בכסף ובהון האנושי בתחום הבינה המלאכותית: "באוקטובר 2018 נחנך בקמפוס מרכז משותף לטכניון ולחברת ההייטק אינטל לבינה מלאכותית בראשותו של פרופ' שי מנור, חבר סגל בפקולטה להנדסת חשמל".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר