האתר שהשיקו התלמידים
האתר שהשיקו התלמידים

הושק אתר אינטרנט בשם "קליש – אל תפרידי בין אחים"

המחאה מתרחבת: תלמידים מחיפה, מעוספייה ומדלית אל-כרמל השיקו אתר אינטרנט בשם "מחאת הילדים בחיפה: קליש - אל תפרידי בין אחים", שמטרתו היא לרתום 1,000 אנשים שישלחו לראש העיר אימייל בדרישה לבטל את החלטתה למנוע מתלמידים דרוזים להמשיך ללמוד בחיפה

פורסם בתאריך: 18.12.19 13:28

המחאה נגד ראש העיר עינת קליש רותם ועיריית חיפה, שהחליטו למנוע את המשך לימודיהם של תלמידים דרוזים בחיפה, מתרחבת. היום (רביעי) השיקו תלמידים מחיפה, מעוספייה ומדלית אל-כרמל אתר אינטרנט בשם "מחאת הילדים בחיפה: קליש – אל תפרידי בין אחים", שמטרתו היא לרתום 1,000 אנשים שישלחו לקליש רותם אימייל שתוכנו מפורסם באתר.

באימייל שניסחו הילדים נכתב: "אנחנו התלמידים בבתי הספר בחיפה מבקשים להשאיר את חברינו הדרוזים מעוספייה ומדלית אל-כרמל איתנו בספסל הלימודים. אנחנו גדלים בחיפה על ברכי הדו קיום ומאמינים כי ערכים חברתיים קודמים. עלינו לחזק את הקשר ואת ההדדיות בין המגזרים. בברכה התלמידים".

 

 

יוזמי ההתארגנות מבקשים מהציבור להעתיק את האימייל, לצרף את חתימתם ולשלוח אותו לקליש רותם באמצעות האתר. עד כה, שעות בודדות לאחר פתיחתו של האתר, נענו לאתגר 149 אנשים ששלחו אימייל לראש העיר, כאשר שמותיהם מופיעים בו.

מחאת האימיילים אמורה להסתיים מחר (חמישי), ובשעה 15:30 תתקיים הפגנה משותפת לתלמידים חיפאים ולתלמידים מהכפרים הדרוזיים ברחבת בניין עיריית חיפה.

תגובת העירייה תפורסם לכשתתקבל.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. למה לא להיאבק בבז"ן ולפוצץ אותם במיילים?

    פעם יצא לי לחשוב מה היה קורה אם את אותה אנרגיה שמשקיעים במאבקים (על פארש, כאלו שנוצרים ע"י השמנא והסלתא הקודמים) נגד קליש היו משקיעים במאבק נגד המפעלים / נמל המפלץ / קונדנסט????
    שיפתחו אתר נגד בז"ן ונגד הוועדה המחוזית

  2. קליש צודקת בעניין הזה במאה אחוז

    זאת בעיה שלא היא אחראית לה, אבל יש לה אומץ

  3. תשובה למגיב ״ תשובה למגיב הקודם״

    בהיותך תומך יהב, אתה צריך לקבל את העובדה שכל הבעיות היום: התרבות החזירים, תחנות האוטובוס לחתולים, הבמות ברחובות חיפה ביום העצמאות מדי שנה, גרמו נזק לתושבים, ועד היום אוכלים את הסמטוחה ש-14 שנה מתנקזת היום בגבי העיתונות בחיפה מדי שבוע. העיקר לזרוק רפש! יהב פיטם את התקשורת כל הזמן וכולם חשבו שהכל זהב! אף אחד לא ימנע מחברינו לדם, הציבור הדרוזי ללמוד בחיפה. ימצאו מקום גם עבורם, אבל תפנים, שהעיוותים שהיו כל 14 השנים עברו, יעלמו! יש עוד הרבה עיוותים שעדיין לא היגיעו אליהם. יגיעו , אל תדאג. תהיה בריא ידידי, וכך את החיים בצורה שתתרום לבריאותך !

  4. חיפאי

    אם החיפאים משתתפים בזה פשוט טיפשים, סוף סוף אולי ישקיעו בנו.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר