סטודנטים מחלקים מזון (צילום: דוברות אגודת הסטודנטים בטכניון)
סטודנטים מחלקים מזון (צילום: דוברות אגודת הסטודנטים בטכניון)

סטודנטים מהטכניון חילקו סלי מזון לקשישים

אגודת הסטודנטים בטכניון חברה לארגונים חברתיים, והסטודנטים חילקו מזון לקשישים אשר נמצאים בקבוצת סיכון גבוהה להיפגע מקורונה. הסטודנטים גם מהווים אוזן קשבת עבור הקשישים ומשוחחים איתם על הקשיים שהם חווים

פורסם בתאריך: 24.3.20 12:19

אגודת הסטודנטים בטכניון בשיתוף עם הארגונים נותנים באהבה ולקראת שבת חילקו בסוף השבוע סלי מזון לקשישים שלא יכולים לצאת מביתם מחשש שידבקו בנגיף הקורונה. מדוברות האגודה נמסר כי למרות מזג אוויר הסוער ששרר בסוף השבוע, סטודנטים בטכניון, שרק התחילו את הסמסטר, השאירו את המחשב בבית וזנחו את השיעורים המקוונים כדי להשתתף בפעילות ההתנדבותית, ארזו את סלי המזון ולאחר מכן, כשהם מצוידים בכפפות ובמסיכות, חילקו אותם בין הקשישים.

דוברת האגודה ליבי מנש: "קשישים הם אוכלוסייה בסיכון לנגיף הקורונה, ולכן החלטנו לעזור להם כמיטב יכולתנו". לדבריה, אגודת הסטודנטים כבר יצרה קשר עם 100 סטודנטים שכל אחד מהם יהיה בקשר אישי עם קשיש בביתו: "ביקשנו מהסטודנטים להוות אוזן קשבת לקשישים, לשוחח איתם על הקשיים שהם חווים ובעיקר להנעים את זמנם. כולנו מרגישים מבודדים מהעולם, וזוהי הדרך שלנו להראות להם שהם לא לבד ושאנחנו פה בשבילם".

נוסף על כך ידאגו הסטודנטים לאספקת מצרכים החסרים לקשישים לפי בקשתם. את מספרי הטלפון של הקשישים מעבירה לאגודה מערכת השירותים החברתיים והקהילה בעיריית חיפה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר