המתקנים להפחתת לחץ המסיכות (צילום: בית הספר עירוני ב', ישיבת פרחי אהרון)
המתקנים להפחתת לחץ המסיכות (צילום: בית הספר עירוני ב', ישיבת פרחי אהרון)

מעירוני ב' לרמב"ם: פיתוח שמפחית את הלחץ שגורמות המסיכות

תלמידי בית הספר עירוני ב' - ישיבת פרחי אהרון בחיפה ורכז מגמת התכנון והייצור של בית הספר יאיר אוחיון העבירו למחלקה לטיפול נמרץ ילדים בקריה הרפואית רמב"ם עשרות מתקני עזר לחבישת מסיכות מגן שמיועדים להפחית את הלחץ הנגרם על ידי המסיכות לאחר שימוש ממושך

פורסם בתאריך: 23.4.20 11:48

עשרות מתקני עזר לחבישת מסיכות מגן הועברו מבית הספר התיכון עירוני ב' – ישיבת פרחי אהרון בחיפה לקריה הרפואית רמב"ם. המתקנים, שמיועדות להפחית את הלחץ הנגרם על ידי המסיכות לאחר שימוש ממושך, נמסרו על ידי רכז מגמת התכנון והייצור של בית הספר יאיר אוחיון למחלקה לטיפול נמרץ ילדים בבית החולים.

אוחיון: "עם תחילת משבר הקורונה הצטרפנו לקבוצת יזמים שהתנדבו לתכנן ולהדפיס בעזרת מדפסות תלת מימד חלקים הנדרשים להספקה מיידית בבתי החולים. לפני ימים אחדים שיתפה אותי אחות מרמב"ם בקושי שנגרם לצוותים הרפואיים אשר נדרשים לחבוש מסיכות הגנה לאורך זמן וסובלים בשל כך מפצעי לחץ. בחיפוש ברשת מצאתי פתרון שעונה על הבעיה הזאת, התאמתי את המודל לצרכים של הצוותים הרפואיים והדפסתי אותם במעבדת בית הספר. תלמידי המגמה בבית הספר היו שותפים לתהליך באמצעות קבוצות זום, ומפאת המגבלות הדפסת המוצר נעשתה על ידי. עם סיום התהליך החלו התלמידים לחשוב על המוצר הבא שאותו הם יוכלו לייצר עבור צוותי הרפואה אשר מתמודדים בימים אלה עם מגיפת הקורונה".

 

 

במכתב ששלח בית הספר לצוות הרפואי נכתב: "בימים אלו שבהם אתם, עובדי בתי החולים, נמצאים בחזית המאבק בנגיף הקורונה, עובדים ימים ולילות תוך שמירה על כללי המיגון הנחוצים למניעת התפשטות הנגיף, אנו בישיבת פרחי אהרון, עירוני ב', שמחים להעניק לכם את תרומתנו הצנועה למאבק. בשיתוף עם המגמה הטכנולוגית בישיבה הדפסנו עבורכם מתקני עזר לחבישת מסיכות המגן. מתקן זה אמור להפחית את הלחץ שגורמת המסיכה על הפנים ועל האוזניים, ובכך להקל על הצוותים החובשים מסיכה במשך שעות ארוכות".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא כתבתם מה בדיוק האבזר הזה וכמובן כדאי לצרף תמונה ופרטים היכן אפשר לרכוש או ליצר לטובת אחרים הזקוקים לזה

  2. אפרת אסף

    מה הפטנט בדיוקת תאור? תמונה? איך אפשר לרכוש ליצר לטובת עוד אנשים הזקוקים לזה?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר