חום כבד (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
חום כבד (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

למרות החום הקיצוני, ילדי הגן לומדים בלי מזגן

המזגן בגן חרוב ברמת הדר שבק כבר לפני ימים ארוכים, והורי הילדים טוענים כי למרות פניותיהם ותחינותיהם לעיריית חיפה, הבעיה לא תוקנה. אם לילד בגן: "אין שום סיבה בעולם שכל משרד בעירייה יהיה ממוזג וגן הילדים לא"

פורסם בתאריך: 21.5.20 17:20

עשרות ילדים מגן חרוב ברמת הדר בחיפה נאלצים לשהות בגן בחום כבד בגלל מזגן שאינו עובד כבר ימים ארוכים. לטענתה של אם שבנה לומד בגן, השבוע, כאשר הטמפרטורות בחיפה התקרבו ל-40 מעלות, פנה ועד ההורים של הגן פנה לעירייה בעניין כדי למצוא פתרון, אך עד כה הם קיבלו רק הבטחות אבל הבעיה לא נפתרה.

"המזגן בגן לא עובד כבר תקופה ארוכה", מספרת האם, "מאז שהילדים חזרו ללימודים הוא עבד פעם כן ופעם לא, עד שהפסיק לגמרי. הוועד ביקש שישלחו מישהו שיבדוק את הבעיה ויתקן אותה. לאחר יותר משבוע של שיחות טלפון ותחינות על כך שמדובר בילדים קטנים שחייבים פתרון, אתמול (רביעי) הגיע טכנאי לגן. ממה שהוא הסביר לנו, המזגן לא הותקן בהתאם לתקן. יתרה מכך – הוא קטן מדי ולא יכול לקרר חלל גדול כמו זה של הגן. לאחר שהטכנאי ניסה לפתור את הבעיה הוא אמר שזה בלתי אפשרי ושחייבים מזגן חדש".

ומה אמרו לכם בעירייה?

"התשובה שקיבלנו היא שהבעיה קיימת בעוד גנים, לא רק בגן שלנו, אבל אין תקציב לקניית מזגנים. דמיין לעצמך גן עם יותר מ-30 ילדים, גננת וסייעת בחום מעיק. הם לא מסוגלים לשחק, הם לא לומדים כמו שצריך, הם מזיעים, עייפים וחנוקים, ועוד לא הגענו לקיץ. אין שום סיבה בעולם שכל משרד בעירייה יהיה ממוזג וגן הילדים לא".

 

 

מהעירייה נמסר בתגובה: "גל החום הקיצוני הביא לקריסת מזגנים רבים בכל הארץ. לגן הוזמן באופן מיידי מזגן גדול שייתן מענה מלא לכל החללים בגן, והוא יותקן בתחילת השבוע הבא. עד להתקנה הפעילות בגן תהיה מותאמת, תוך מאמץ לעשות את כל הניתן להקל על שהות הילדים בגן".

ממשרד החינוך נמסרה תגובה כמעט זהה: "הנושא נמצא בטיפול מעמיק של הרשות המקומית. עד לטיפול במזגן בימים הקרובים הפעילות בגן תהיה מותאמת, תוך מאמץ לעשות את כל הניתן להקל על השהות בגן".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. אילנה

    הצעה, ביום שלישי הקרוב עומדים לדון בהעלאת שכר למספר חברי העירייה. שהדיון יוסב לתיקון והתקנת כל המזגנים בגנים ובתי הספר

  2. אלי

    ותודה למחזיקת תיק הרס החינוך סיגל ציוני. אישה עלובה שהשתלטה על מערכת החינוך בחיפה בחסותה של העבריינית המורשעת. אשת חינוך עאלק. כל מה שהיא עושה זה להצדיק את מחדליה בתוכניות הליקוקים ברדיו שבו משדר הבן שלה.

  3. סיגלית

    איפה "האמא של כל הילדים"? מסתתרת בחדרה הממוזג בעירייה. כל הכבוד, אשת חינוך אמיתית.

  4. איש פטנטים

    הצעה:
    לפנות בכירים מכמה חדרים עם מזגנים תקינים בהיכל העירייה לטובת ילדי הגן נטול המזגן. והבכירים יוסעו לעבוד בגן הילדים נטול המזגן.

  5. העיר הזאת יורדת מהפסים

    קחו את הילדים לבניין העירייה שילמדו שם עד שיהיה מזגן.
    מענין מה היה קורה אם ילד היה מתעלף מחום מה היתה אומרת העירייה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר