אוניברסיטת חיפה
אוניברסיטת חיפה

תרומה של 1.15 מיליון דולר לחוג למוזיקה באוניברסיטה

קרן המלגות של ג'ק ומיני ליוונסון, שהוקמה לזכרו של בנם, תרמה 1.15 מיליון דולר שמיועדים למלגות עבור מוזיקאים מצטיינים אשר לומדים בחוג למוזיקה בבית הספר לאמנויות באוניברסיטת חיפה

פורסם בתאריך: 27.5.20 09:36

אוניברסיטת חיפה קיבלה תרומה בסך של 1.15 מיליון דולר אשר מיועדת למלגות למוזיקאים מצטיינים שלומדים בחוג למוזיקה בבית הספר לאמנויות באוניברסיטה. הסכום נתרם על ידי קרן המלגות של ג'ק ומיני ליוונסון, שבעקבות פטירתו של בנם בדצמבר 2019 במרילנד, ארצות הברית, החליטו על הענקה של מלגות לסטודנטים מצטיינים מדי שנה.

החוג למוזיקה הוקם בשנת 2001, ומשנת 2013 הוא משתייך לבית הספר לאמנויות באוניברסיטת חיפה. החוג מציע קורסים בתחומי המוזיקה המערבית, הים תיכונית, הפופולרית וג'אז, ותוכניות הלימודים כוללות מקצועות תיאורטיים (מיומנויות מוזיקליות, תולדות המוזיקה, אתנומוזיקולוגיה, תורת המקאם, מוזיקה וטכנולוגיות מחשב ועוד) ועשייה והפקה של מוזיקה.

 

 

מנכ"לית אגודת ידידי אוניברסיטת חיפה בארצות הברית קארן ברמן: "חיפה היא לא רק העיר השלישית בגודלה בישראל אלא גם עיר של הזדמנויות רבות לחידוש ולגיוון, ואנו באוניברסיטה פועלים רבות לטפחה. אנו מקווים כי התרומה הנדיבה לחוג למוזיקה תעזור לנו להשיג את המטרה – להבטיח כי חיפה תמשיך ותמנף את כל מה שיש לאזור להציע".

ראש בית הספר לאמנויות באוניברסיטת חיפה פרופ' יובל שקד בירך על התרומה ואמר: "אנחנו לא רק מוסד אקדמי אלא גם משאב חיוני לקהילה. בית הספר לאמנויות הוא מרכז תרבות משפיע וחשוב בצפון הארץ. רוב בוגריו משתקעים עם תום לימודיהם באזור ומשנים לטובה ומן היסוד את סצנת האמנות והתרבות בו".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מישהו שמע על קונצרט באוניברסיטה אי פעם?

    משאב חיוני לקהילה?
    בית ספר לאומנויות הוא מרכז תרבות?
    אתם לא מקיימים הופעות ולא תערוכות על מי בדיוק אתם עובדים?
    מגדל השן התרבותי מסתגר באקדמיה ומשתלח במדינה דרך אומנות.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר