משרד החינוך בירושלים (צילום: אמיל סלמן, ג'יני)
משרד החינוך בירושלים (צילום: אמיל סלמן, ג'יני)

משרד החינוך נכנע: יתאפשרו פעילויות חינוכיות בשטח פתוח

ביום ראשון יובאו לאישור הממשלה התקנות החדשות של משרד החינוך ומשרד הבריאות שלפיהן יוכלו בתי הספר לקיים את פעילויות במרחבים פתוחים מהשבוע הקרוב. המגבלות העיקריות: הפעילות תתקיים בקבוצות של תשעה תלמידים לכל היותר, והמשתתפים יעטו מסיכות לכל אורך הפעילות

פורסם בתאריך: 23.10.20 15:04

משרד החינוך ומשרד הבריאות שינו את התקנות האוסרות על קיומן של פעילויות חינוכיות בשטח פתוח, ומהשבוע הקרוב יוכלו בתי הספר לקיים את הפעילויות הללו במרחבים פתוחים.

כזכור, אתמול (חמישי) פורסם ב"כלבו – חיפה והקריות" כי מנהל מחוז חיפה במשרד החינוך ד"ר סער הראל הזהיר את מנהלי בתי הספר בעיר שלא לקיים פעילויות כלשהן עם תלמידים שהן לא במסגרת למידה מרחוק.

 

 

היום כאמור שינה המשרד את התקנות וקבע כי בתי הספר יורשו לקיים פעילויות במרחבים פתוחים במגבלות הבאות: הפעילות תתקיים בקבוצות של תשעה תלמידים לכל היותר; הפעילות תהיה בקבוצות קבועות עם אנשי צוות קבועים, ותיאסר תחלופה של אנשי צוות וילדים בין הקבוצות, למעט תחלופה של אנשי צוות קבועים בין שלוש קבוצות קבועות לכל היותר; המשתתפים יעטו מסיכות לכל אורך הפעילות, פרט לזמן האכילה והשתייה והפעילות הספורטיבית; התלמידים ואנשי הצוות יאכלו את ארוחותיהם בנפרד; יישמר מרחק של שני מטרים בין משתתף אחד לאחר בכל עת, והפעילות לא תכלול מגע בין המשתתפים; המרחק בין קבוצה אחת לשנייה לא יפחת מ-100 מטר; תלמיד או עובד הוראה שהיו במגע הדוק עם חולה קורונה לא ישתתפו בפעילות ויחויבו בבידוד.

התקנות החדשות יובאו לאישור הממשלה ביום ראשון.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. אא

    נקודות למחשבה:

    1. מי אחראי על פעילות כזאת מבחינה ביטוחית ?

    2. איך תתקיים פעילות כזאת בימים קרים וגשומים ?

  2. מי היה מאמין שלהיות מורה בסוף יהיה הכי משתלם

    שכר שלא עוצר אף פעם,העסקה קבועה,ועדים הכי חזקים שמגנים על שכרם ותנאיהם,עובדי מדינה עם תנאי שכר מעולים,דרגות וגמולים.

    ואם פעם לכלל המשק היו 15-12 ימי חופש בשנה ולמורים היו כ-100 ימי חופש,היום בשיעורי הזום כבר קשה להגדיר כמה ימי עבודה יש למורים בשנה,דבר אחד בטוח,שכרם לעולם לא יעצור/ייפגע חמור ככל שיהיו משברים בעולם.

    להיות מורה זה כיום עבודה ממש רווחית,יציבה,מתגמלת כספית ובין המשתלמות במשק וממש לא מפתיע שבתוכניות הסבה להוראה הכיתות התמלאו תוך מספר ימים בודדים.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שום תקנות לא אסרו מפגשים בשטח פתוח. משרד החינוך מנותק מהצרכים של הילדים ועושה הכל חוץ מלחנך. שם יש כ' דומיננטית אחרת: כסת"ח

  4. זיאד

    תגידו לי – האם הבנין של משרד החינוך שאתם מציגים בכתבה, לא היה פעם מלון ? האם אישרו להם לשנות את הייעוד או שהם ממשיכים לעבור על החוק ?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר