סדנה לתיכוניסטים בתיאטרון העירוני (צילום: דוברות עיריית חיפה)
סדנה לתיכוניסטים בתיאטרון העירוני (צילום: דוברות עיריית חיפה)

פעילות הפגתית: סדנאות לתיכוניסטים בתיאטרון העירוני

תלמידי כיתות י"א ו-י"ב משתתפים בפעילות חינוכית הפגתית שיזם מינהל החינוך בעיריית חיפה, אשר אליה נרתם התיאטרון העירוני שמעביר שתי סדנאות - סדנה מוזיקלית וסדנת אימפרוביזציה. מנכ"לית התיאטרון ניצה בן צבי: "אנו שמחים לתרום את חלקנו כדי לחולל שינוי תפישתי באשר לגישות החינוך המקובלות"

פורסם בתאריך: 16.11.20 09:47

שחקניו ויוצריו של התיאטרון העירוני חיפה החלו להעביר סדנאות לתלמידי כיתות י"א ו-י"ב בעיר כחלק מהתוכנית לפעילות חינוכית הפגתית שיזם מינהל החינוך בעיריית חיפה. במסגרת התוכנית, לצד הלמידה מרחוק, מתקיימת פעילות הפגתית משלימה שאליה נרתם התיאטרון העירוני וגיבש צוות חשיבה שהגה שתי סדנאות – סדנה מוזיקלית וסדנת אימפרוביזציה.

בסדנה המוזיקלית, שאותה מעביר השחקן והמוזיקאי יונתן רוזן, כל קבוצה כותבת שיר מקורי מתוך סיפוריהם האישיים של התלמידים. השיר יולחן ויבוצע על ידי התלמידים באמצעות הכלים המוזיקליים של רוזן.

בסדנה השנייה יתקיים מופע אימפרוביזציה אינטראקטיבי המבוסס על משחקי תיאטרון ומתייחס לקורונה, לבידוד, למסיכות, לזום, לריחוק חברתי ולנתז טיפתי. את הסדנה מעבירים השחקנים והבמאים יואב בר-לב ואלון אופיר, והמופע יוצר קשר ישיר ומיידי עם התלמידים שמוזמנים להשתתף בו.

 

 

מהעירייה נמסר כי הפעילות מתקיימת במרחבים פתוחים בתיאטרון חיפה ובקבוצות קטנות, בהתאם להנחיית משרד הבריאות.

מנכ"לית התיאטרון ניצה בן צבי: "אנחנו בתיאטרון חיפה עוקבים בדאגה אחרי מצבם של תלמידי ישראל שנלקחו מהם חוויות החיים הכי בסיסיות שלהם – הלמידה והאינטראקציה החברתית. אנו שמחים לתרום את חלקנו כדי לחולל שינוי תפישתי באשר לגישות החינוך המקובלות, מאמינים שהאמנות היא אמצעי חווייתי ורגשי שמעניק לתלמידים את העוצמות שהם זקוקים להן, ומקווים שנשוב לשגרה שפויה במהרה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר