בית שפירא של בית הספר הריאלי בהדר (צילום: אריאל מזרחי)
בית שפירא של בית הספר הריאלי בהדר (צילום: אריאל מזרחי)

מהפכת הרישום לריאלי: עוברים לשיטת ההגרלה

ב-7 בינואר תיפתח ההרשמה המקוונת לבית הספר הריאלי, והיא תימשך עד לשעה 13:00. לאחר מכן תיערך הגרלה בין כל הנרשמים, הזוכים יוזמנו לתהליך המיון, ומי שיעבור אותו בהצלחה יתקבל ללימודים בבית הספר. אחים ואחיות של ילדים שכבר לומדים בריאלי ייכנסו לתהליך המיון ללא הגרלה

פורסם בתאריך: 6.12.20 11:23

בית הספר הריאלי משנה את שיטת הרישום המקוון לסניפיו: משיטת כל הקודם זוכה לשיטת הגרלה. אם בעבר התמלאה מכסת הנרשמים לבית הספר תוך כחצי שעה ושאר המועמדים הועברו אוטומטית לרשימת המתנה, הרי שב-7 בינואר תימשך ההרשמה עד לשעה 13:00, וכל המועמדים יוכלו להירשם. לאחר מכן תיערך הגרלה בין כל הנרשמים, הזוכים יוזמנו לתהליך המיון, ומי שיעבור אותו בהצלחה יתקבל ללימודים בבית הספר.

עם זאת, אחים ואחיות של ילדים שכבר לומדים בבית הספר ייכנסו לתהליך המיון באופן אוטומטי וללא הגרלה על מנת לסייע להורים שישלחו את ילדיהם לבית ספר אחד במקום לכמה בתי ספר בעיר.

בריאלי מציינים כי ההגרלה תתבצע באמצעות תוכנת הגרלה ממוחשבת והיא תתקיים בפיקוח של נציג ההורים ורואה חשבון או עורך דין, וכי ההרשמה היא לרשת הריאליגן ולכיתות א' ו-ז' בלבד. בשנים האחרונות הודיעה הנהלת בית הספר כי בשל התפוסה המלאה והביקוש הרב לא תתאפשר הרשמה לכיתות ח'-י"ב, וכי ההרשמה לכיתות ב'-ו' מותנית במקומות שיתפנו.

 

 

בריאלי מסבירים כי הסיבה לשינוי השיטה היא הרצון להפחית את הלחץ שהיה בשנים האחרונות על מערכת ההרשמה, ולאפשר לכל המועמדים לנסות להתקבל ללימודים בבית הספר.

מנכ"ל הריאלי ד"ר יוסי בן דב: "כמדי שנה אנחנו נרגשים לפתוח את ההרשמה לבית הספר. השינויים נועדו לאפשר הוגנות כלפי משפחות המעוניינות להצטרף למשפחת הריאלי ולהוריד את הלחץ להספיק ולהירשם. אנחנו מקווים שהשיטה החדשה תקל על ההורים ותאפשר שוויון הזדמנויות בהגשת המועמדות. אנחנו מצדנו נמשיך לעשות את המיטב כדי להנחיל את חזון בית הספר – להיות מוסד חינוכי איכותי, מוביל ומתווה דרך, שמכוון את תלמידיו להיות בני אדם מעורבים ומשפיעים בחברה הישראלית".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר