עו"ד יפעת שי-יוספזון ונצ"מ רועי ולדמן
עו"ד יפעת שי-יוספזון ונצ"מ רועי ולדמן

איחוד משפחות

פורסם בתאריך: 11.9.22 10:27

@ בוועידת המשפט ה־11 של לשכת עורכי הדין שהתקיימה במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב נצפו עו"ד יפעת שי-יוספזון, שמשרדה מייצג משך שנים רבות שוטרים וסוהרים, ועוזר המפכ"ל נצ"מ רועי ולדמן. למשפחות שי וולדמן היכרות ארוכת שנים, עוד מהתקופה שבה עו"ד אבי שי, אביה של יפעת, שירת ביחד עם אביו של ולדמן במשטרת ישראל.

@ בשבוע שעבר נערך ערב פתיחת שנת המשפט בלשכת עורכי הדין במחוז חיפה. הערב כלל מפגש הוקרה ותודה ל-16 חברי ועדת האתיקה המכהנים ולבאי כוח הקובלת המופיעים בבית הדין המשמעתי, ופרידה מפרקליטים ומחברי ועדת האתיקה היוצאים. המפגש נפתח בדברים של יו"ר ועד המחוז עו"ד תמי אולמן ויו"ר ועדת האתיקה עו"ד שאדי סרוג'י, אשר בירכו את הנוכחים וציינו את חשיבותה של עבודת הוועדה בשמירה על כבוד וטוהר המקצוע. מגיני הוקרה הוענקו על ידי עוה"ד אולמן וסרוג'י והנשיא לשעבר של בתי משפט השלום בחיפה השופט בדימוס אהוד רקם אשר מכהן בוועדה כנציג ציבור.

 

 

@ עו"ד (רו"ח) נמרוד רטנר, הממונה על תחום בדיקות השכר ובחינת הבקרות במשרד עורכי הדין חכם את אור-זך ושות', מעדכן כי ב-1 בספטמבר נכנס לתוקפו צו הרחבה בענף השמירה והאבטחה אשר הגדיל את שכר המינימלי בענף, הגדיר את שעות העבודה במנוחה השבועית והגדיל את גובה השי לחג. עו"ד רטנר דיווח למדור כי "בהתאם לחוק להגברת האכיפה של דיני העבודה, תשע"ב-2011, אם הקבלן הפר את הוראות צו הרחבה החדש, יש אחריות פלילית למנכ"ל של תאגיד שהזמין את שירותי אבטחה/שמירה". לפיכך, המלצתו של עו"ד רטנר היא "להזמין בודק שכר מוסמך שיוודא שהקבלן שילם למאבטחים/לשומרים לפי צו הרחבה החדש ויוודא שלמנכ"ל התאגיד אין אחריות פלילית בקשר להעסקתם".

 

עו"ד נמרוד רטנר (צילום: תמר מצפי)

עו"ד נמרוד רטנר (צילום: תמר מצפי)

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר