ד"ר שגית מור (צילום: אוניברסיטת חיפה)
ד"ר שגית מור (צילום: אוניברסיטת חיפה)

החברה החדשה בוועדת סל התרופות

פורסם בתאריך: 25.9.22 11:00

@ ברכות לד"ר שגית מור, ראש המרכז לבריאות, משפט ואתיקה וראש התוכנית לתואר שני במשפט ובריאות באוניברסיטת חיפה, שנבחרה לחברה בוועדת סל התרופות לשנת 2023. נציגי הפקולטה למשפטים בירכו: "כבוד גדול ואחריות כבדה מאוד. אנו מלאי גאווה על כך ששגית שלנו זכתה לאמון המערכת, ובטוחים שהיא תמלא תפקיד יוקרתי זה על הצד הטוב ביותר".

@ הסטודנטים אינדי דוהן והראל פינטו מהקליניקה ליישוב סכסוכים העבירו בשבוע החולף סדנה במרכז האמנויות של נכי צה"ל, ששייך לאגף השיקום במשרד הביטחון, בנושא "התמודדות עם קונפליקטים". הסדנה מתקיימת בהנחייתה של עו"ד דנה גילה מהפקולטה למשפטים באוניברסיטת חיפה וזוכה לתגובות נלהבות מהמשתתפים.

 

 

@ פרופ' ארנה רבינוביץ'-עיני, חברת סגל בפקולטה למשפטים באוניברסיטת חיפה, זכתה בקטגוריה החדשה של פרס הרקטור לחוקרת מצטיינת באמצע הדרך. פרופ' רבינוביץ'-עיני, שרק בחודשים האחרונים זכתה במענק של הקרן הלאומית למדעים (ISF) וגם פרסמה מחקרים מרתקים על בתי משפט מקוונים, התבשרה על היותה הראשונה באוניברסיטה לזכות בפרס הרקטור החשוב הזה. ונזכיר שבתחילת השנה היא זכתה גם במענק של המועצה האירופית למחקר (ERC) והיתה הזוכה היחידה במענק מבין 13 חוקרים ישראלים.

@ בימים הקרובים תגיש עו"ד רינת קלי אלמקייס תביעה כספית בסך של 260,000 שקל נגד אדם בגין פגיעה בשם הטוב, לשון הרע והפרת חוק הגנת הפרטיות. עו"ד אלמקייס: "לעתים היד קלה מדי על המקלדת. אני ממליצה לקחת אחריות על המילים".

 

עו"ד רינת קלי אלמקייס (צילום: גיל נחושתן)

עו"ד רינת קלי אלמקייס (צילום: גיל נחושתן)

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר