עו"ד קארין אהרון
עו"ד קארין אהרון

המינוי החדש של עו"ד אהרון

פורסם בתאריך: 30.10.22 10:42

@ עו"ד קארין אהרון, המתמחה בתחום הוצאה לפועל, התבשרה כי לשכת עורכי הדין בראשותו של עו"ד אבי חימי מינתה אותה לחברה בוועדת הוצאה לפועל. "אני נרגשת ושמחה מקבלת המינוי", אמרה אהרון למדור, "מדובר בתפקיד חשוב ומשמעותי ובעשייה מרובה לקידום ולייעול תחום הוצאה לפועל בישראל".

@ לשכת עורכי הדין במחוז חיפה קיימה השתלמות בנושא מיסוי מקרקעין בריכוזם האקדמי של עוה"ד מימון טולדנו, פטריק אלגז ותמיר קלדרון המשמשים יו"רים משותפים של ועדת מסים ומיסוי פלילי, ויו"ר לשכת רואי החשבון במרחב חיפה והצפון רו"ח גלית יחזקאלי המשמשת נציגת המרחב בוועד המרכזי. ההשתלמות נפתחה בברכה של עו"ד טולדנו ובהרצאה של עו"ד אלגז בנושא "דירת מגורים מזכה וסקירת הפטורים".

@ במפגש נערכה הרצאה נוספת של עו"ד שאדי סרוג'י, המשמש יו"ר משותף של פורום ההשתלמויות במחוז, אשר בירך על שיתוף הפעולה עם לשכת רואי חשבון במחוז חיפה והצפון ועם לשכת שמאי מקרקעין בעריכת ההשתלמויות. לאחר מכן התנהל פאנל בנושא "חזקת התא המשפחתי" בהנחייתו של עו"ד ושמאי אסף גסטרפרוינד ובהשתתפותם של מנהל מחלקה מקצועית מיסוי מקרקעין ברשות המסים רואי זרנצנסקי, עו"ד יהלום ברקוביץ' וראש צוות מסים מסחרי בפרקליטות מחוז צפון (אזרחי) עו"ד יוכי ספיר.

 

עו"ד שאדי סרוג'י

עו"ד שאדי סרוג'י

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר