עוה"ד רינת אלמקייס קלי וקארין אהרון
עוה"ד רינת אלמקייס קלי וקארין אהרון

כאשר היד קלה על המקלדת

פורסם בתאריך: 27.11.22 08:55

@ שתי תביעות בגין לשון הרע ברשתות החברתיות (אחת מהן גם כוללת פגיעה בפרטיות) הוגשו השבוע לבית המשפט על ידי עו"ד רינת אלמקייס קלי – הראשונה בסך של 260,000 שקל, והשנייה בסך של 140,000 שקל. "לעתים ידם של הגולשים ברשת האינטרנט קלה על המקלדת", אומרת עו"ד אלמקייס שלי, "שימו לב – כל פוסט, תגובה או שיתוף עלולים להוות עילה לתביעה בגין חוק איסור לשון הרע. כדאי לחשוב כמה דקות לפני שאתם מפרסמים".

@ עו"ד קארין אהרון, בעלת משרד שעוסק בתחומי ההוצאה לפועל וחדלות הפירעון, חתמה שבוע נוסף מלא בעשייה, בדיונים מוצלחים ובלקוחות חדשים.

 

 

@ ד"ר מיטל פינטו היא מרצה בכירה במכללה האקדמית צפת ובקריה האקדמית אונו, ובעלת תואר ראשון במשפטים ובממשל (LL.B) בהצטיינות יתרה מהמרכז הבינתחומי בהרצליה, תואר שני במשפטים (L.L.M) ותואר דוקטור למשפטים (S.J.D) מהפקולטה למשפטים באוניברסיטת טורונטו, קנדה. בשבוע שעבר השתתפה ד"ר פינטו בכנס על הבחירות האחרונות בישראל שנערך באוניברסיטת וושינגטון, ארצות הברית. "מחמם את הלב לראות את הדאגה האמריקאית לגורלה של החברה בישראל", היא מסכמת, "הדוברים היו מעוררי השראה. עבורי, להסביר את ענייני פסקת ההתגברות היה האתגר האמיתי. לימדתי עליה גם באוניברסיטת שיקגו, אבל אז היתה קבוצה די קטנה של סטודנטים ויכולתי להסביר יותר לעומק".

 

ד"ר מיטל פינטו

ד"ר מיטל פינטו

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר