עו"ד סופי ספקטור ובר זומר
עו"ד סופי ספקטור ובר זומר

הסלבים של סופי

פורסם בתאריך: 18.12.22 10:32

@ עו"ד סופי ספקטור, המתמחה בדיני משפחה, גירושין וצוואות, היתה השבוע פאנליסטית בכנס ארצי של לשכת עורכי הדין שהתקיים באילת בנושא דיני משפחות. כנציגת מחוז חיפה והצפון ישבה ספקטור בפאנל שהורכב משופטים, מאנשי אקדמיה ומעורכי דין שדנו בסוגיות בוערות כמו פומביות הדיונים בדיני משפחה המתקיימים בדלתיים סגורות ולא מאפשרים לדעת וללמוד מהם; ומה קורה עם פרסום של סלבריטאים ואיך דולפות הקלטות, כמו במקרה של בן אל תבורי. ואם הזכרנו סלבים, ספקטור חוותה מנת סלבים מרוכזת כשעצרה בדרכה צפונה בהיכל התרבות בתל אביב וצפתה בהרצאה של מעיין אדם ביחד עם חבריה בר זומר, מדד ואייל חדד והאם יונה אדם.

@ לפליליסט עו"ד אביעד חייט יש לא פחות משלוש סיבות למסיבה. ביום חמישי שעבר הסתיים תיק גדול בזיכוי מלא של הלקוח שלו, בתיק אחר הודיעה לו התביעה המשטרתית שהיא חוזרת בה מהאישום, ואתמול (שבת) הוא החליף קידומת. לרגל יום הולדתו ה-40, האשה שתמיד איתו הפתיעה אותו בסוף שבוע בלונדון.

 

עו"ד אביעד חייט (צילום: יח"צ)

עו"ד אביעד חייט (צילום: יח"צ)

 

 

@ השבוע המשיך עו"ד יחזקאל (חזי) חרלף להרצות לפורשי שירותי בריאות כללית בחיפה והצפון – רופאים ואנשי הצוות הרפואי – על "הצוואה וחשיבותה: דגשים מיוחדים", על הכלי החדש של ייפוי כוח מתמשך ועל ההבדל בין השניים. ההרצאה ניתנה במסגרת סדרת הרצאות לקראת גיל הפרישה.

 

עו"ד יחזקאל חרלף

עו"ד יחזקאל חרלף

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר