חברי לשכת עורכי הדין במחוז צפון חוגגים את השנה החדשה
חברי לשכת עורכי הדין במחוז צפון חוגגים את השנה החדשה

חפלה לכבוד השנה החדשה

פורסם בתאריך: 8.1.23 11:47

@ חברי לשכת עורכי הדין במחוז צפון חגגו את כניסתה של השנה החדשה באולם גרנד פאלאס בנוף הגליל. באירוע השתתפו כ־500 חוגגים – שופטים, עורכי דין, אנשי דת ואורחים רבים, שנהנו מהופעה של הזמר איאד טנוס. את האירוע הנחו עוה"ד מריה שלש-חאייק וסחר סאדר-סאבא.

@ התוכנית "אוניברסיטה בעם", אשר נועדה להנגיש את ההשכלה הגבוהה ואת הידע לאוכלוסיות מוחלשות במטרה לגשר על פערים חברתיים ולקדם שוויון הזדמנויות, אירחה השבוע את עו"ד עביר בכר, מנהלת הקליניקה לזכויות אדם בפקולטה למשפטים באוניברסיטת חיפה. המשתתפים בתוכנית נחשפו לפועלן של הקליניקות המשפטיות בפקולטה ואף קיבלו טעימות מנושא עריכת דין לזכויות אדם ולשינוי חברתי.

 

 

@ עו"ד בן אסבן השיג ללקוחה של משרדו קצבת נכות מעבודה לכל החיים מהמוסד לביטוח לאומי. הלקוחה תזכה לקבל קצבת נכות מעבודה לכל החיים, לאחר שנקבעה לה דרגת נכות בשיעור של 35 אחוז. "הלקוחה נפגעה בתאונת עבודה לאחר שנתקלה בליקוי בשטח, מעדה ונפלה", סיפר עו"ד אסבן למדור, "במסגרת הטיפול בתיק בוצעו איסוף של מלוא החומר הרפואי, הפניה של הלקוחה לבדיקות נדרשות, ולבסוף – ליווי של הלקוחה בוועדות הרפואיות, תוך הצגת מלוא התלונות והתיעוד הרפואי הרלוונטי בפני חברי הוועדה הרפואית. התוצאה – ללקוחה נקבעה דרגת נכות בשיעור של 35 אחוז לצמיתות לאחר הפעלת תקנה 15, אשר מזכה בקצבת נכות מעבודה לכל החיים, ובנוסף תשלום מענק חד פעמי בגין קצבה רטרו מיום מ־1 בספטמבר 2020. כעת תוגש תביעה נזיקית נגד המעסיק בגין היעדר הדרכות מתאימות ואי הקפדה על סביבת עבודה בטוחה לעובד. הכנה נכונה של התיק, איסוף המסמכים הרלוונטיים, הפניה לבדיקות הנדרשות ואופן הצגת הטענות בפני הוועדה הם אלו שעושים את ההבדל. לא פונים למוסד לביטוח לאומי ללא ליווי של עורך דין הבקיא בתחום על כל רבדיו".

 

עו"ד בן אסבן

עו"ד בן אסבן

 

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר