עו"ד יוסי חכם ובתו ליאור
עו"ד יוסי חכם ובתו ליאור

אביה, בתו

פורסם בתאריך: 15.1.23 09:31

@ ספיח מכנס חיפה למשפט ה-13 שנערך לאחרונה באוניברסיטת חיפה: באחת מההפסקות נפגשו ליאור חכם, סטודנטית שנה ד', ואביה עו"ד יוסי חכם ממשרד חכם את אור-זך, שהוא בוגר המחזור הראשון בפקולטה. ליאור (בתפקיד התפוח שלא נפל רחוק מהעץ) אמרה למדור: "מבחר הקורסים והתוכניות בפקולטה אפשרו לי להתנסות במגוון של תחומים ולהרחיב אופקים. הקורסים הפרקטיים הכינו אותי כראוי ליציאה להתמחות ולחיים האמיתיים במקצוע".

@ ליעד כהן, בנם של עוה"ד בתיה ועידן כהן, נבחר להשתתף בסרטון תדמית של המועצה להסדר ההימורים בספורט. הסרטון משודר בימים אלה בערוצי הטלוויזיה ועוסק באהבה לספורט אשר חוצה דורות וגילים.

 

 

עו"ד עידן כהן ובנו ליעד

עו"ד עידן כהן ובנו ליעד

 

 

@ בית המשפט המחוזי בחיפה קבע כי תביעה בין אשה לחמיה לשעבר תידון בבית המשפט לענייני משפחה ולא בבית משפט השלום. החם לשעבר הגיש לבית המשפט תביעה לסילוק ידה של האשה וארבעת ילדיה מבית שרשום באופן פורמלי על שמו, אך לא ציין את הקרבה המשפחתית ביניהם. הוא הציג מצג שווא שלפיו מדובר בשוכרת זרה שלא מפנה את הדירה, שאותה הוא השכיר לדבריו לבנו. באמצעות עוה"ד רויטל לוין, שמתמחה בדיני משפחה, ערערה האשה על החלטתו של בית משפט השלום, טענה בבית המשפט המחוזי כי הוא נעדר סמכות עניינית, שכן מדובר בסכסוך משפחתי, פירטה את הקשרים המשפחתיים ואמרה כי הסכסוך נובע מקשרי המשפחה. המחוזי קבע כי התביעה תידון בבית המשפט לענייני משפחה וכי לבית המשפט השלום אין כל סמכות לדון בה. התביעה לפינוי מהיר נדחתה, והחם לשעבר גם חויב בהוצאות משפט.

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר