עו"ד יניב לנקרי עם סאבלימינל והצל (צילום: הפקת מופע האיחוד)
עו"ד יניב לנקרי עם סאבלימינל והצל (צילום: הפקת מופע האיחוד)

לנקרי, סאבלימינל והצל – פרק האיחוד

פורסם בתאריך: 29.1.23 10:02

@ לעו"ד יניב לנקרי היה חלק חשוב ומשמעותי באיחוד המתוקשר בין קובי (סאבלימינל) שמעוני ליואב (הצל) אליאסי אחרי שנים של דם רע בין השניים. "משרדי היה בורג משפטי באיחוד של סאבלימינל והצל", כתב עו"ד לנקרי בפוסט בפייסבוק, "הגעתי לראות בעיניים את ההברגה הזו, את החיבור היפה הזה. יואב עמד על זה שהוא רוצה אותי לידו ביום חשוב כזה, אבל אני באבל על אבא ז"ל, ויש כללים שלא אשבור בעד שום הון או כבוד. בסוף נמצא הפתרון – אגיע לחבק לפני המופע ב-back stage, ועם תחילתו אעזוב. בהצלחה אלופי על".

@ בשבוע שעבר התקיים מפגש נוסף בהשתלמות ניהול תיקי יחיד בחדלות פירעון מטעם לשכת עורכי הדין במחוז חיפה בריכוזם האקדמי של עוה"ד אביב גלמן ועופר פרץ. במפגש הרצה עו"ד ארז בורג בנושא "הכנת בקשה למתן צו פתיחת הליכים, המסמכים הנלווים לה והתחייבות החייב עם כניסתו להליך"

 

עו"ד אביב גלמן (במרכז)

עו"ד אביב גלמן (במרכז)

 

 

@ בתוכנית "השבוע בערבית" של פוראת נסאר, המשודרת בשבת בערוץ 12, הופיע כפרשן משפטי עו"ד סאמי אבו ורדה, שהביע את דעתו בנושא הרפורמה המשפטית. בין השאר אמר עו"ד אבו ורדה כי "שינויים חוקתיים כאלה עושים לאט ובהידברות בין כל חלקי העם ולא ברעידת אדמה טקטונית של 10 בסולם ריכטר", והוסיף כי "משאל עם הוא הכרחי לפני ביצוע של השינויים המוצעים".

 

עו"ד סאמי אבו ורדה

עו"ד סאמי אבו ורדה

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר