עו"ד אבי גולדהמר
עו"ד אבי גולדהמר

בית המשפט יכריע

פורסם בתאריך: 5.2.23 10:33

@ הבחירות לרשויות המקומיות ייערכו בסוף אוקטובר, והמאבקים הפוליטיים כבר באים לידי ביטוי גם במישור המשפטי. בעפולה ביקשו כמה חברי מועצה להוציא צו מניעה נגד ראש העיר אבי אלקבץ שיורה לו לחדול מהפצת עיתון דיגיטלי, להסיר את הקישור לאותו עיתון מחשבונותיו ברשתות חברתיות, להימנע מהשמעת תשדיר ממומן ברדיו המקומי ולהפסיק לפרסם את שמו ואת תמונתו בפרסומים של עיריית עפולה. העותרים טענו כי פרסום שכזה מפר את חוק דרכי תעמולה האוסר על שימוש בנכסי ציבור לצורך תעמולת בחירות. לחוק זה יש שתי מטרות חשובות – למנוע בזבוז כספי ציבור לאפשר תחרות הוגנת ושוויונית בין ראש העיר ובעלי תפקידים ברשות למתמודדים אחרים. עו"ד אבי גולדהמר שייצג את אלקבץ טען מנגד כי "הסתרת שמו, תוארו ותמונתו של ראש עיר באופן מוחלט מנתקת אותו מהציבור שבחר בו ומהעשייה הענפה באופן לא הגיוני ולא סביר". בית המשפט נדרש כעת להכריע בסוגיה.

 

 

@ מחוז צפון של לשכת עורכי הדין עורך סדנה לאנגלית משפטית שימושית בשיתוף עם שגרירות ארצות הברית. הסדנה מועברת על ידי רפאלה ביגל, מורה לאנגלית בעלת מומחיות בנושא, ובמהלכה הוצגו ותורגלו דרכים להכנת מצגת ולהצגתה בפני קהל.

@ במסגרת השתלמות בנושא "ניהול תיקי יחיד בחדלות פירעון" בלשכת עורכי הדין במחוז חיפה, בריכוזם האקדמי של עוה"ד אביב גלמן ועופר פרץ, התקיימה הרצאה של שופטת בית המשפט השלום בחיפה איילת הוך-טל בנושא "בקשות ביניים בסמכות בית המשפט בהליכי חדלות פירעון".

 

השופטת איילת הוך-טל

השופטת איילת הוך-טל

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר