עו"ד ערן בקר
עו"ד ערן בקר

הקשר בין רפואה למשפט

פורסם בתאריך: 5.2.23 10:33

@ בשבוע שעבר התקיימה השתלמות תעודה למתקדמים מטעם לשכת עורכי הדין במחוז חיפה בנושא "סוגיות עומק בביטוח, נזיקין וביטוח לאומי" בריכוזו האקדמי של עו"ד ערן בקר, המשמש סגן ראש לשכת עורכי הדין, משנה ליו"ר ועד המחוז, יו"ר ועדת הנזיקין והביטוח ויו"ר פורום ביטוח ארצי. במפגש הרצו מנהל המערך הקרדיולוגי במרכז הרפואי לגליל בנהריה פרופ' שאול עטר בנושא "מורה נבוכים לקביעת אחוזי נכות בפגימות של הלב", המנהל לשעבר של היחידה לכף יד בקריה הרפואית רמב"ם פרופ' שלום שטהל בנושא "פגיעות אורתופדיות בגפיים וקביעת אחוזי נכות", יו"ר האיגוד הניורולוגי בישראל ד"ר דניאל עובד בנושא "קביעת אחוזי נכות בגין כאבי ראש – מתי וכיצד?", והמנהל לשעבר של המחלקה הפסיכיאטרית בבית החולים מעלה הכרמל ד"ר צבי קירש בנושא "קביעת אחוזי נכות בתחום הפסיכיאטרי".

 

 

@ דיירת הגישה תביעה נגד השכן מהקומה העליונה בבניין שבו מתגוררת בטענה שכבר כמה שנים היא סובלת מנזילה שנוצרה עקב רשלנות של השכן ואשר גרמה לנזק בדירתה. בית המשפט קיבל את מלוא טענותיה של התובעת, המיוצגת על ידי עו"ד רינת קלי אלמקייס, ופסק לזכותה סכום של לא פחות מ-82,000 שקל – פי שלושה מהסכום שקבע המומחה שמינה בית המשפט.

 

עו"ד רינת קלי אלמקייס (צילום: גיל נחושתן)

עו"ד רינת קלי אלמקייס (צילום: גיל נחושתן)

@ עו"ד מיכל לנקרי סיימה פגישת גישור משפחתי מייגעת במשרדה, ורצה מהר לאולם הכדורסל של קרית אתא כדי להספיק למשחק שבו אירחה הקבוצה המקומית את מכבי תל אביב, שעו"ד לנקרי היא אוהדת מושבעת שלה. והיא גם זכתה לראות ניצחון צהוב.

 

עו"ד מיכל לנקרי במשחק הכדורסל

עו"ד מיכל לנקרי במשחק הכדורסל

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר