פרופ' דורון מנשה
פרופ' דורון מנשה

בין סדר יום חברתי לדיני ראיות

פורסם בתאריך: 12.3.23 10:14

@ "בגוב הראיות" היא תוכנית אינטרנטית חדשה של פרופ' דורון מנשה מהפקולטה למשפטים באוניברסיטת חיפה ועו"ד לירן אוחיון, דוקטורנט בפקולטה, אשר זמינה לצפייה ביוטיוב ובפייסבוק של יוצריה. התוכנית עוסקת בנושאים שונים שנמצאים על סדר היום החברתי מהזווית של דיני הראיות, מעוררת שאלות קשות וגם מספקת תשובות שיפתיעו רבים. את התוכנית הראשונה הקדישו פרופ' מנשה ועו"ד אוחיון למשפט החוזר של רומן זדורוב.

 

עו"ד לירן אוחיון

עו"ד לירן אוחיון

 

 

@ המדור שולח ברכות לנבחרת הכדורשת של מחוז חיפה בלשכת עורכי הדין, שזכתה במקום הראשון בטורניר פורים של העמותה לספורט במקומות עבודה במחוז חיפה והצפון.

@ השבוע התקיים כנס בנושא: "התמכרויות ושיקום בהליך הפלילי" בשיתוף של הסניגוריה הציבורית, פרקליטות מחוז חיפה ויחידת התביעות במרחב חוף. אל הכנס הגיעו כ-100 משתתפים, ובהם שופטים, פרקליטים, סניגורים, תובעים משטרתיים, אנשי שירות המבחן ואנשי שירות בתי הסוהר. ד"ר שרון רבינוביץ' שנקר מבית הספר לקרימינולוגיה באוניברסיטת חיפה הציגה את הנושא מנקודת מבט נוירוקרימינולוגית, והמשנה לפרקליט המדינה עו"ד שלמה למברגר הציג את עמדת התביעה. בסיומו של הכנס התקיים פאנל בהנחייתו של פרופ' אורן גזל אייל שדן ביחס להתמכרויות בהליך הפלילי ובשיקום עוברי חוק.

 

פרופ' אורן גזל אייל (צילום: אוניברסיטת חיפה)

פרופ' אורן גזל אייל (צילום: אוניברסיטת חיפה)

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר