עו"ד מירב כהן וחגית יצחק
עו"ד מירב כהן וחגית יצחק

פריים טיים

פורסם בתאריך: 26.3.23 12:43

@ עו"ד מירב כהן, בעלת משרד עורכי דין וגישור, התארחה בתוכנית המשפטית "חוק TV" של חגית יצחק, והשתיים שוחחו על שאלות בוערות בתחום דיני המשפחה והירושות. "התוכנית תעלה בקרוב", אמרה עו"ד כהן, "יש למה לצפות".

@ עורכות הדין במחוז חיפה ציינו את יום האשה עם הרצאה חשובה ומרתקת של נצ"מ אתי מאירסון בגארדן הוטל במרכז הקונגרסים. את היום הגדוש סיכמה עו"ד יפעת שי-יוספזון, חברה בוועדת קידום נשים במחוז: "בימים מאתגרים אלו יש חשיבות עליונה לחיזוק מעמדן של נשים ולהבטחת מקומן בכל עמדות המפתח – בארגונים הממשלתיים והפרטיים כאחד. אנו גאות ביו"ר המחוז שלנו עו"ד תמי אולמן, שללא ספק ניפצה את תקרת הזכוכית בכל תחום אפשרי והראתה שאפשר גם אחרת".

 

עוה"ד תמי אולמן, נטלי ביטון ויפעת שי-יוספזון מציינות את יום האשה

עוה"ד תמי אולמן, נטלי ביטון ויפעת שי-יוספזון מציינות את יום האשה

 

 

@ עו"ד וסים עבד אל-קאדר הצליח לזכות עבור לקוח בפיצוי של 250,000 שקל. אותו הלקוח הלך ברחוב, נתקל במהמורה בכביש, נפל ונפצע. הרשות הנתבעת דחתה את התביעה בטענה כי לא הוכח שהתובע נפגע כתוצאה ממפגע בכביש, אך לאחר שהתובע הרים את הנטל להוכחת תביעתו והוכיח את המפגע, הציעה השופטת הצעה פשרה שהתקבלה על ידי שני הצדדים. "אני מרוצה מאוד מהפיצוי שנפסק למרשי בנסיבות התיק הזה", אמר עו"ד עבד אל-קאדר, "הגיע הזמן שהרשויות והעיריות יתחילו להפנים שצריך לפקח ולשמור ולתקן את הדרכים ואת הכבישים, ולנקוט צעדים למניעת הנפילות וריבוי הנפגעים".

 

עו"ד וסים עבד אל-קאדר

עו"ד וסים עבד אל-קאדר

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר