עו"ד בתאל מנור
עו"ד בתאל מנור

גם הרצאה וגם טיפים

פורסם בתאריך: 2.4.23 09:17

@ עו"ד בתאל מנור הרצתה בפני חברי לשכת עורכי הדין במחוז חיפה בנושא "אכיפת פסקי דין בענייני גירושין, אכיפת מזונות ילדים והאחריות ההורית", וזאת במסגרת השתלמות בניהול תיק בבית הדין הרבני. מנור קיבלה תגובות אוהדות על הרצאתה המרתקת ובעיקר על הטיפים בנושא גביית חוב מזונות בהוצאה לפועל.

@ בבית הפרקליט בנצרת התקיימה השתלמות בדיני ביטוח לאומי בריכוזם של עוה"ד נעים פראן ומונדר אשקר – יו"רים משותפים לוועדת ביטוח לאומי במחוז צפון. בחלקו הראשון של המפגש הרצאה עו"ד יובל סמרה בנושא "ניהול ועדה רפואית (ועדה מבוימת)", ובחלקו השני של המפגש התקיימה לראשונה סימולציה של ועדה רפואית שבה השתתפו עו"ד סמרה ועו"ד ברק נבות – יו"רים משותפים של ועדת ביטוח לאומי ארצית – ועו"ד ד"ר עאוני יוסף – מומחה בכירורגיה אורתופדית. בסיום המפגש העניק יו"ר לשכת עורכי הדין במחוז צפון עו"ד מוחמד נעאמנה תעודות גמר למשתתפים.

 

עו"ד ברק נבות

עו"ד ברק נבות

 

 

@ ולדברים החשובים באמת: יו"ר לשכת עורכי הדין במחוז צפון עו"ד מוחמד נעאמנה פנה השבוע למנהל בתי המשפט השופט מיכאל שפיצר בתלונה על מצוקת החניה בהיכל המשפט בנצרת. עו"ד נעאמנה הסביר למדור כי "מאז החל אכלוס קריית הממשלה החדשה בנוף הגליל נאלצים באי בתי המשפט – עורכי הדין והציבור – להתמודד עם מצוקת חניה ועם קשיי הגעה. בימים אלו נודע כי עומדים להיגרע עשרות מקומות חניה לטובת עובדי קריית הממשלה הסמוכה. ביקשתי למנוע את המהלך זה כדי שתפקוד בתי המשפט לא ייפגע".

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר