עו"ד יעקב פלדשטיין
עו"ד יעקב פלדשטיין

מחלת מקצוע

פורסם בתאריך: 9.4.23 10:20

@ עו"ד יעקב פלדשטיין הצליח לגרום לבית הדין לעבודה להכיר בלקוח של משרדו שסבל מנזק בכתפיים כמי שנפגע במחלת מקצוע. "זהו הישג מרשים", אמר עו"ד פלדשטיין, "הלקוח עמד בפני ועדה רפואית וקיבל 28 אחוז נכות – דבר שמקנה לו קצבה חודשית של כ־12,000 שקל עד לסוף חייו".

@ עו"ד סמי אבו ורדה, המתמחה בתביעות ביטוח לאומי, השיב לשאלה שמעסיקה עובדים רבים – האם עובד שנפגע בזמן שהפגין יוכר כנפגע עבודה? לדבריו, "מקרה כזה עדיין לא נדון בבית הדין לעבודה, ולכן התשובה אינה חד משמעית. האם זה דומה להשתלמות, ליום כיף או לפעילות אחרת שהמעסיק מארגן, שבהם עובד שנפגע יוכר כנפגע עבודה או שהפגנה תוגדר כפעילות חריגה שאינה קשורה לעבודה, ובמצב כזה העובד לא יוכר כנפגע עבודה".

 

עו"ד סמי אבו ורדה

עו"ד סמי אבו ורדה

 

 

@ עו"ד וסים עבד אל–קאדר מייצג את משפחתו של ילד כבן 3 שנדרס למוות על ידי תושב אום אל־פחם. לדבריו, המשטרה סגרה את התיק על אף שיש סרטון המתעד את התאונה. "הגשתי ערר על החלטת הפרקליטות לסגור את התיק לאור המחדלים הרבים שעשתה המשטרה", מסר עו"ד עבד אל־קאדר.

 

עו"ד וסים עבד אל-קאדר

עו"ד וסים עבד אל-קאדר

 

@ בשבוע שעבר נפסק לטובת לקוח ממשרדו של עו"ד בן אסבן פיצוי של 850,000 שקל בעקבות פגיעה בתאונת דרכים בעבודה. לאחר שהמוסד לביטוח הלאומי קבע כי נותרה לנפגע נכות בגובה 19 אחוז, הוגשה תביעה לבית המשפט. לאחר שהמשא ומתן בין הצדדים לא צלח בשל התנגדות של חברת הביטוח לתשלום נמוך משמעותית מהסכום שנפסק, התיק נוהל במלואו עד לקבלת פסק דין, שבו נקבע כי התובע יקבל פיצוי של 670,000 שקל, נוסף על תשלום של 180,000 שקל שהוא כבר קיבל מהביטוח הלאומי. "פיצוי זה הוא מהגבוהים ביותר שנפסקו במדינת ישראל בהתייחס לנתוני התיק", מסר עו"ד אסבן.

 

עו"ד בן אסבן

עו"ד בן אסבן

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר