עו"ד בלהה מצגר בטקס
עו"ד בלהה מצגר בטקס

חלק מההיסטוריה

פורסם בתאריך: 7.5.23 08:52

@ בנוף הגליל (לשעבר נצרת עילית) נערך טקס הנחת אבן פינה לפרויקט מגורים גדול, שדייריו מקבלים ליווי משפטי ממשרדה של עו"ד בלהה מצגר. עו"ד מצגר נאמה באירוע ואמרה: "אין נרגשת ממני להיות חלק מכתיבת ההיסטוריה. תודה לראש העיר רונן פלוט ולמ"מ ראש העיר אלכס גדלקין על המעורבות, על האמונה ועל קידום הפרויקט; ליזמית הפרויקט חברת בראל הנדסה; לעידן כחלון שהרכיב את הפאזל המוצלח; לעו"ד לירן זילברמן שותפי היקר; לצוות המשרד ולמחלקת ההתחדשות עירונית בהובלתה של ליהי סגל; ובמיוחד ללקוחות שלנו – בעלי הדירות ונציגות הדיירים. אדם חכם אמר פעם 'חלום שחולמים לבד הוא רק חלום, חלום שחולמים ביחד הופך למציאות'".

@ עו"ד גלית קובנט המתמחה בדיני משפחה, עו"ד יעל טוב המתמחה בדין הפלילי ואנה שרמן – חברות עוד מספסל הלימודים – נפגשו לפגישת עבודה שבה הן סיכמו על שיתופי פעולה עתידיים.

 

עוה"ד גלית קובנט ויעל טוב ואנה שרמן

עוה"ד גלית קובנט ויעל טוב ואנה שרמן

 

 

@ עו"ד הולי שוורץ, שעוסקת בייצוג חיילים ומלש"בים (מיועדים לשירות ביטחון), ערכה השבוע בזום מספר רב של שיחות בינלאומיות עם משפחות מארצות הברית, מאנגליה ומדרום אמריקה. כל המשפחות נמצאות ברילוקשיין ורוצות להסדיר את המעמד של הילדים מול שלטונות צעד. לדבריה של עו"ד שוורץ, משפחות רבות טרודות בעניין בתקופה האחרונה, והן פונות אליה לצורך ייעוץ משפטי.

 

עו"ד הולי שוורץ (צילום: קרנית יהב רק)

עו"ד הולי שוורץ (צילום: קרנית יהב רק)

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר