פרופ' טל ז'רסקי
פרופ' טל ז'רסקי

הלוט הוסר

פורסם בתאריך: 18.6.23 09:28

@ הבניין החדש של הפקולטה למשפטים באוניברסיטת חיפה נחנך בשבוע שעבר. טקס הסרת הלוט נערך בהנחייתו של דיקן הפקולטה פרופ' טל ז'רסקי.

@ כנס תומכים של רשימת תנופה בראשותו של עו"ד שאדי סרוג'י נערך בביתו של עו"ד טל זלץ. "אני גאה להיות לצדו של אדם ערכי, איש של עשייה ואכפתיות, שהקדיש שנים רבות למען עורכי הדין מתוך תחושת שליחות ובעיקר מתוך אכפתיות כנה ואמיתית", סיכמה עו"ד יפעת שי-יוספזון, "אני בטוחה שסרוג'י יצעיד את מחוז חיפה קדימה".

 

עוה"ד שאדי סרוג'י ויפעת שי-יוספזון

עוה"ד שאדי סרוג'י ויפעת שי-יוספזון

 

 

@ במפגש השלישי בהשתלמות בדין הפלילי בריכוזם האקדמי של עו"ד ד"ר קארין מרידור מהסנגוריה הציבורית, יו"ר ועדת האתיקה במחוז חיפה עו"ד שאדי סרוג'י, עו"ד חלי גראו ממחלקת עררים בפרקליטות המדינה וראש צוות ממונה בפרקליטות מחוז חיפה פלילי עו"ד שלי זאבי. המפגש נפתח בפאנל בנושא "מעצר כאמצעי אחרון, האמנם?" בהנחייתה של ד"ר עו"ד מרידור ובהשתתפותם של השופט ניצן סילמן מבית המשפט המחוזי חיפה, עו"ד ליאורה חילו מפרקליטות מחוז צפון (פלילי), אחראי תחום הליטיגציה בסנגוריה הציבורית המחוזית חיפה עו"ד שגיא מלח ועו"ד ג'מיל ג'בארין. חלקו השני של המפגש הוקדש להרצאתה של הרצתה רכזת טיפול אלימות במשפחה בשירות המבחן שירלי אבירם בנושא "אלימות הורים כלפי ילדיהם – רקע והתערבות".

 

השופט ניצן סילמן

השופט ניצן סילמן

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר