עוה"ד שאדי סרוג'י ותמי אולמן
עוה"ד שאדי סרוג'י ותמי אולמן

המנצחים והמפסידים

פורסם בתאריך: 2.7.23 08:54

@ עו"ד שאדי סרוג'י, שנבחר לתפקיד יו"ר מחוז חיפה של לשכת עורכי הדין לאחר שזכה ב-82 אחוז מהקולות, כתב פוסט תודה לשותפתו עו"ד תמי אולמן: "זכיתי למורת דרך מושלמת ומעוררת השראה, ועל זה אני אומר לך תודה מעומק לבי. תודה על הזכות ללמוד ממך על אהבת האדם באשר הוא אדם. על אהבת חינם. על רוח ההתנדבות והנתינה ללא תמורה. על היכולת תמיד למצוא את המחבר ואת המאחה, לחפש תמיד את הטוב ולהאמין תמיד בטוב. על צניעות ועל ענווה. ותודה על כל העשייה המבורכת שעשית במשך שמונה השנים האחרונות במחוז המיוחד שלנו. כתמיד, בהחלט קבעת רף גבוה".

@ עו"ד אדיר צבי אמנם הפסיד בבחירות לראשות ועד המחוז, אך סיעתו אחדות בלשכה שילשה את מספר התומכים בה – מ-371 בבחירות ב-2019 לכ-1,000 מצביעים השנה. "תודה ענקית לכל עורכי הדין שהגיעו להצביע והביעו בנו אמון", אמר עו"ד צבי לאחר הבחירות, "הלוואי שהיתה לי האפשרות להעניק לכם בחזרה מקצת מתחושת האהבה שהענקתם לי עת נתקלתי בכל אחת ואחד מכם בכניסות לקלפיות עמוסות בעורכי הדין שהקדישו מזמנם היקר לעמוד בתורים אין סופיים על מנת להצביע לרשימת אחדות בלשכה ולי. אני מודה לחברי הרשימה המצוינת שלנו – עוה"ד שי פניני, שלמה פרץ, דניאל בכר, גיא אלון, רועי שחם, לירז מזוז, אתי לוסקי, מאיר אוחנה, קובי לוי, אייל שטייניץ, יריב רז, יאיר טוקר, יואב בלומוביץ וישראל אסרף – ולמאות עורכי הדין שלחמו ביחד איתי כמו אריות במסע הבחירות הקשה הזה והביאו אותנו להישג חסר תקדים של כמעט שילוש קולות התמיכה ברשימה שלנו והגדלת מספר הנציגים לשלושה”.

 

עו"ד אדיר צבי

עו"ד אדיר צבי

 

 

@ עו"ד יפעת שי-יוספזון, האשה הראשונה ברשימת תנופה, נבחרה לכהן כחברת ועד המחוז ולא הצליחה להסתיר את התרגשותה: "20 ביוני 2023 היה אחד מהימים המרגשים ביותר שחוויתי. ארבע שנים של עשייה וחודשים ארוכים של קמפיין אינטנסיבי שלא נראה כמותו התנקזו ליום אחד של אהבה מכל עבר. לראות 5,600 עורכי דין מרחבי המחוז פוקדים את הקלפיות ועומדים שעות בתורים עבורנו ועבור לשכה נקייה, זהו רגע שלא אשכח לעולם. הרגע המרגש ביותר עבורי היה כשאבא שלי והשותף שלי עו"ד אברהם שי הצביע עבורנו. עכשיו הגיעה העת לממש את כל ההבטחות וההתחייבויות שלנו ולהתחיל לעבוד קשה למען עורכי הדין במחוז".

@ לקראת סיומו של יום הבחירות הגיעו חברי הסיעות השונות אל בית לשכת עורכי הדין במחוז חיפה. המתינו בדריכות לסוף ספירת הקולות: עוה"ד ואסים עבד אל-קאדר, יפעת שי-יוספזון, פולי אברהם, מימון טולדנו ויעקב שלומוביץ.

 

עוה"ד ואסים עבד אל-קאדר, יפעת שי-יוספזון, פולי אברהם, מימון טולדנו ויעקב שלומוביץ ממתינים לתוצאות הבחירות

עוה"ד ואסים עבד אל-קאדר, יפעת שי-יוספזון, פולי אברהם, מימון טולדנו ויעקב שלומוביץ ממתינים לתוצאות הבחירות

 

@ עו"ד בתאל מנור, שניהלה את הקלפי בבית משפט השלום בקריות פגשה את ראש העיר קרית ים לשעבר עו"ד שמואל סיסו בדרך להצבעה.

 

עוה"ד בתאל מנור ושמואל סיסו

עוה"ד בתאל מנור ושמואל סיסו

 

@ עוה"ד טל חשוב ואריה בלילה התייצבו בביום הבחירות בהיכל בתי המשפט ונתפסו בעדשת המצלמה בעודם ממתינים בתור.

 

עוה"ד טל חשוב ואריה בלילה

עוה"ד טל חשוב ואריה בלילה

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר