עוה"ד ימית מוריה ישראל וגילי גולדברג הורוביץ
עוה"ד ימית מוריה ישראל וגילי גולדברג הורוביץ

הבית הישראלי

פורסם בתאריך: 2.7.23 08:53

@ עוה"ד ימית מוריה ישראל וגילי גולדברג הורוביץ מקימות את הבית הישראלי – מרכז גישור לגירושים ולחיים שלווים. לדבריהן, המרכז ייתן מענה מלא לכל צרכי המתגרשים בדרך של גישור. כמו כן יינתנו הדרכה הורית עם מדריכת הורים מוסמכת, ליווי לבית המשפט לאישור ההסכם וסיוע בבית הדין הרבני.

@ פרופ' מוחמד ותד, אשר משמש ממלא מקום וסגן הנשיא לעניינים אקדמיים במכללה האקדמית צפת וראש בית הספר למשפטים במכללה, פרסם את "ספר סלים ג'ובראן", שאותו הוא ערך ביחד עם נשיא בית המשפט העליון בדימוס פרופ' אהרון ברק, פרופ' גד ברזילי ז"ל ועו"ד דורית פרידמן. בספר, שמוקדש למשנה לנשיאת בית המשפט העליון בדימוס סלים ג'ובראן, קובצו 37 מאמרים שמתפרשים על פני 1,352 עמודים ואשר נכתבו במיוחד על ידי מיטב חוקרי המשפט בישראל, שופטי בית המשפט העליון, בית המשפט המחוזי ובית משפט השלום, ומשפטנים בכירים. הספר נועד לתת ביטוי להיקף יצירתו המשפטית של השופט ג'ובראן, ויש בו דברי ברכה ממשפטנים בולטים, ובהם נשיאת בית המשפט העליון השופטת אסתר חיות והמשנה לנשיאה בדימוס פרופ' אליקים רובינשטיין.

 

פרופ' מוחמד ותד

פרופ' מוחמד ותד

 

 

@ השופטת יפעת שטרית הגיעה למכללה האקדמית צפת כדי ללמד את תלמידי הקליניקה לזכויות חשודים ונאשמים בהליך הפלילי על התפתחות הדוקטרינה הראייתית של "פירות העץ המורעל". מ"מ ראש בית הספר למשפטים במכללה ד"ר יעל עפרון: "אין זו הפעם הראשונה שבה השופטת שטרית מפגינה שותפות חזון עם בית ספרנו. גם הפעם אנו אסירי תודה לה על תרומתה הבלתי מסויגת לקידום חינוכם האקדמי, המקצועי והאתי של תלמידינו".

 

השופטת יפעת שטרית

השופטת יפעת שטרית

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר