עוה"ד יניב ברוך ואתי רזי רוזנפלד
עוה"ד יניב ברוך ואתי רזי רוזנפלד

הכי יפים בעיר

פורסם בתאריך: 9.7.23 09:20

@ את תואר הזוג הכי אטרקטיבי בקרב עורכי הדין בחיפה קוטפים ללא מתחרים עוה"ד יניב ברוך ואתי רזי רוזנפלד. לשניהם זהו פרק ב', והם ממש לא מסתירים את אהבתם. לכבוד יום הולדתה של רזי רוזנפלד פרסם ברוך פוסט שבו נכתב: "היפה שלי חוגגת יום הולדת. מאחל לך שנחגוג כל יום מחדש ושתמשיכי לפזר אבק כוכבים ולהאיר בכל מקום. אני אדאג שתחייכי תמיד, אוהב אותך". המדור מתרגש.

@ עוה"ד בתאל מנור וימית מוריה ישראל מתכוננות לקדנציה החדשה במחוז חיפה של לשכת עורכי הדין, ומבטיחות הפתעות רבות לחברי המחוז.

 

עוה"ד בתאל מנור וימית מוריה ישראל

עוה"ד בתאל מנור וימית מוריה ישראל

 

 

@ עו"ד בלהה מצגר העבירה את סוף השבוע שעבר בביזנס ופלז'ר באי השכן קפריסין, שאליו היא טסה עם לקוח שמתעניין ברכישת מגרש באזור הקזינו החדש שנפתח לאחרונה בלימסול. "השלוחה של מצגר ושות' כאן בקפריסין הוקמה במטרה להביא את העסקאות הטובות ביותר וללוות את לקוחותינו מעבר לים", מסבירה מצגר, "מצב הנדל"ן בישראל הביא המון משקיעים לחפש השקעות בחו"ל, וקפריסין הפכה להיות מדינה של הזדמנויות. הליווי המשפטי שלנו הוא בעברית, העסקה מנוהלת מהארץ ומחו"ל, ולכן ללקוחותינו קל היום לקנות דירה או קרקע ואף לפתוח חברה בקפריסין. אל הנגישות מתווספים המיסוי הנמוך וריבוי הזדמנויות".

 

עו"ד בלהה מצגר בקפריסין

עו"ד בלהה מצגר בקפריסין

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר