עו"ד שלומית סטרוגנו עם שירה איסקוב
עו"ד שלומית סטרוגנו עם שירה איסקוב

עוצמות מעוררות השראה

פורסם בתאריך: 30.7.23 10:18

@ עו"ד שלומית סטרוגנו תופיע בחודש הבא בתוכנית "מחוץ לפרוטוקול" של ערוץ 14 ביחד עם שירה איסקוב, שהיתה המיוצגת שלה בהליך הגירושים מבעלה לשעבר אביעד משה שהורשע בניסיון לרצוח אותה. במסגרת התוכנית ידברו השתיים בין השאר על החוק שאיסקוב מקדמת בימים אלו בנושא שלילת הורות במקרה של רצח או ניסיון לרצח.

סטרוגנו, סיפור מטלטל.

"שירה היא אחת מהנשים המיוחדות והאמיצות ביותר שזכיתי להכיר. כל הפעילות שלה היא יותר ממבורכת. לשירה יש עוצמות מעוררות השראה ואף מדבקות, ואני שמחה שהיא חלק בלתי נפרד מחיי ושזכיתי לייצג אותה".

 

 

@ עו"ד אור פרימור, לשעבר בכיר בעיריית קרית מוצקין, הקים כבר בשנת 2015 את קבוצת הפייסבוק "עורכי דין בקריות" אשר מונה כיום אלפי חברם. הקבוצה בניהולו קמה כדי לספק לעורכי הדין מידע ושירותים שונים, אך היא פועלת רבות למען הקהילה עם מיזמים כמו הרצאות חינמיות לקהלים שונים בשלל נושאים משפטיים. השבוע נתקל המדור בפוסט בקבוצה שעשוי לעניין את כל האוכלוסייה, ולאו דווקא את ציבור עורכי הדין. וכך כתב עו"ד פרימור: "שימו לב למצלמה נסתרת שמוצבת לפני צומת עין המפרץ לנוסעים לכיוון צפון. נהגים יקרים, החיים שלכם הם הדבר הכי יקר שיש לכם, ולכן בבקשה לא לגעת בטלפונים הניידים בזמן הנהיגה. סעו לשלום". אל הפוסט הוא הוסיף גם תמונה, כי אם שירות לציבור אז עד הסוף. כשתעברו שם, תזכרו איפה קראתם על האזהרה שתציל אתכם מקנס גבוה.

 

המצלמה בצומת עין המפרץ (צילום: עו"ד אור פרימור)

המצלמה בצומת עין המפרץ (צילום: עו"ד אור פרימור)

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר