עו"ד תמי אולמן ובעלה ד"ר יהודה אולמן ביוון
עו"ד תמי אולמן ובעלה ד"ר יהודה אולמן ביוון

תבחרו צבע

פורסם בתאריך: 10.9.23 08:14

@ סגנית יו"ר לשכת עורכי הדין הארצית עו"ד תמי אולמן, בעלה הפלסטיקאי ד"ר יהודה אולמן וזוג חברים חורשים את יוון רגע לפני סיומה של פגרת בתי המשפט. מי שמכיר את עו"ד אולמן כבר רגיל לצבעים המתחלפים בשיערה, וחדי העין יגלו שליוון היא נסעה עם תסרוקת בצבע סגול. מעניין עם איזה צבע היא תחזור משם.

@ החופש הגדול הסתיים, ועמו גם המסע של עו"ד ליטל יצחק ושני ילדיה לאורכה ולרוחבה של ארץ ישראל. וכך היא סיכמה את האירוע המתגלגל: "22 ימי טיול (לא רצופים) שנפרשו על פני החופש הגדול בשילוב של עורכת דין עצמאית והורה יחידנית ושני ילדים מקסימים. חרשנו את הארץ מדן ועד אילת, היינו בכל גבולות ישראל. ואלו חלק מהמקומות – חורשת טל, קיבוץ דן, כפר ע'ג'ר, ים המלח, הכנרת, אילת, נהריים, חדרה, ירושלים, ראשון לציון, ערד, באר שבע, מצפה רמון וראש הנקרה. המטרות – חינוך לאהבת הארץ, לימוד המשפט 'קום והתהלך בארץ' והחדרת ערכים".

 

עו"ד ליטל יצחק וילדיה

עו"ד ליטל יצחק וילדיה

 

 

@ עו"ד בלהה מצגר ובעלה שגיא ליוו ביום ראשון את בתם נויה שעלתה לכיתה א' בבית הספר ניצני זבולון בקיבוץ יגור. נרשמה התרגשות למרות שהשניים כבר ליוו לפני כן שני ילדים בצעדיהם הראשונים בבית הספר. הבת הרביעית עדיין בגן הילדים.

 

עו"ד בלהה מצגר בעלה שגיא ובתם נויה

עו"ד בלהה מצגר בעלה שגיא ובתם נויה

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר