קראק פאי פרימיום עם פיסטוק (צילום: ליה נהיר)
קראק פאי פרימיום עם פיסטוק (צילום: ליה נהיר)

הקראק פאי שכובש את הצפון

עדן אלקיים ורון גולן מביאים את הקינוח הפופולרי עד אליכם הביתה ומקווים שגם אתם תעופו עליו לפחות כמוהם. אתם רק צריכים לבחור בין "בראד פודינג", שלל מאפינס מגניבים ושבעה סוגי קראק פאי

פורסם בתאריך: 31.7.21 18:59

עדן אלקיים ורון גולן מקרית מוצקין הכירו בצבא, וההיכרות ביניהם העמיקה בקורס מאמני כושר שעשו יחדיו, שם הם מצאו ביניהם מכנה משותף נוסף, מעבר להתמכרות לכושר: האהבה לאוכל. לפני הקורונה ישבו השניים בהמבורגרייה והזמינו קראק פאי, שהפך בשנים האחרונות לקינוח הפופולרי בארץ ובחו"ל. למי שלא מכיר, הבסיס עשוי מפירורי עוגיות שיבולת שועל מעורבבים בחמאה ומהודקים לקלתית. המילוי הוא סוג של פודינג עשיר המבוסס על סוכר, חמאה, שמנת וחלמונים. דיאטטי זה לא.

"בגדול, העסק שלנו, 'הולי קראק פאי', התחיל בהתערבות ביני ובין רון", מספר אלקיים, "רון זרק שהוא מכין קראק פאי מדהים ואני עניתי שאין מצב. כדי לקצר את הסיפור, הוא הכין והפעם הראשונה הייתה סבירה, לא יותר מכך, על אף שהיה לו ניסיון של כמה שנים באפייה. לקחנו את העניין כמעין אתגר אישי, כי שנינו מאוד תחרותיים, ובמשך חודשיים עבדנו על מתכון. הרצנו אותו עד שהגענו לתוצר שהוא ברמה הכי גבוהה שטעמנו, ואני אישית טעמתי לפחות 15 סוגים שונים, ממקומות ממש נחשבים. וואלה, בכנות אני חושב ששלנו מתעלה על כולם בכמה רמות. אני יודע שזה נשמע קצת מתנשא ויהיר, אבל אי אפשר להגיד את זה בלי".

שלל מאפינ'ס בטעמים מפתיעים (צילום: ליה נהיר)

שלל מאפינ'ס בטעמים מפתיעים (צילום: ליה נהיר)

כמה ק"ג הוספתם למשקל בחודשיים של ניסיונות?

"לפחות ארבעה ק"ג כל אחד, אבל נתנו גם לאחרים לנסות. הרעיון למכור ולשווק עלה כשהיינו שואלים את הנסיינים אם עוד אנשים יעופו על זה כמונו, או שאנחנו משוגעים. לאט לאט התפתחנו, והיום אנחנו משיקים עוד קינוחים כמו 'בראד פודינג' ומאפינס מגניבים שנחטפים כמו לחמניות. אלו מצטרפים לשבעה סוגי הקראק פאי שבתפריט".

 

 

לאזור הצפון הם מגיעים אחת לשבועיים, בדרך כלל בימים חמישי ושישי, כשמשלוח עולה 20 שקלים. בקרית מוצקין ישנה נקודת איסוף למי שמעדיף, ובהמשך תהיה נקודת מכירה גם בחיפה.

בתפריט ניתן למצוא קראק פאי קלאסי שהוא הפופולרי (75 שקלים לקוטר 15, 130 שקלים לקוטר 22); שישיית מאפינס (70 שקלים); במיוחדים ניתן למצוא קרייזי מאפינס בטעמים ותוספות המתחלפות בכל שבוע כמו בייגלה, נוגט, פטל, אספרסו, חלוואה מלוחה, קרייזי אוריאו או קלאסי (90 שקלים לשישייה); ספיישל הולי ביג – שמונה פרוסות כשכל פרוסה היא בטעם ובתוספת אחרת כמו: פקאן שוקולד לבן, תותים, תפוח וקינמון, ריזס בייגלה, פטל, נוגט, קקאו שוקולד מריר, קוקוס פיסטוק (191 שקלים); מדיום פרימיום בתוספת פיסטוק טהור בקלתית וחמאת פיסטוק (95 שקלים).

ניתן להזמין משלוח בטלפון: 050-9291314, או באתר >>> 

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר