ארוחות בוקר של "אקסטרא"
ארוחות בוקר של "אקסטרא"

ארוחות בוקר עם בנימין זאב הרצל ואלביס

ממטבחם של ליעוז צ'יזבסקי ואנה יגודין יוצאים לחיפה והסביבה משלוחים של ארוחות בוקר לא שגרתיות. אם אתם רוצים להפתיע את בן או בת הזוג או חבר שבבידוד, הנה לכם רעיון מקסים ובעיקר טעים

פורסם בתאריך: 1.3.22 12:29

לפני כמה חודשים, פתחו ליעוז צ'יזבסקי ואנה יגודין את "אקסטרא" – מטבח בקצרין של ארוחות בוקר במשלוח עד הבית. הוא קורא לזה "מגשי אווירה, עם המון אהבה והרבה רצון טוב". הרעיון היה לספק ארוחות בוקר לצימרים בצפון, ולאחר שהמוצר התקבל באהבה, השניים החליטו להתפרש גם לחיפה והאזור.

ארוחת בוקר של "אקסטרא"

ארוחת בוקר של "אקסטרא"

"העניין היה לקחת ארוחה שלא נתנו לה מספיק תשומת לב ולתת לה כיוון אחר לגמרי", מסביר צ'יזבסקי את הקונספט, "כמו למשל מדינות ותרבויות שונות. רצינו להכניס לכל ארוחת בוקר, אלמנט קולינרי קצת יותר מעניין. זה צלח מאוד יפה ברמת הגולן, והחלטנו להביא את המיזם לחיפה והסביבה".

מה מיוחד בארוחת הבוקר שלכם?

"אנחנו לוקחים את כל האלמנטים הכי פשוטים של ארוחת בוקר ונותנים להם את האספקט הקולינרי, לפי הארוחה שבחרנו. לדוגמה, בארוחת הבוקר האיטלקית, במקום סלט קצוץ יש סלט קפרזה, ובמקום חביתה יש פריטטה איטלקית; המנה העיקרית מגיעה עם שני סוגים שונים של רביולי, ובמקום לחם רגיל שמנו פוקאצ'ה, ולקינוח יש ארנצ'יני מאוד מיוחד במילוי פירות יער וקולי פירות מלמטה. התפריט בנוי ללא פירוט, כדי להעצים את החוויה כולה. אני רוצה להפתיע את האנשים והמטרה לעשות משהו מיוחד, חוויה מיוחדת. כשבן זוג יפתיע את בת הזוג שלו, או מישהו בבידוד, הוא לא באמת יידע מה הוא מזמין, אבל כן יכול להגביל אותנו, בין אם זה בגלל אלרגיות או דברים שהוא לא אוהב. כך הוא נותן לנו את האופציה לספק מוצרים כמה שיותר טריים ומיוחדים, ובאמת להשתגע. לתת פה משהו שלא ראו עדיין בארוחות בוקר".

 

 

כאמור, ארוחות הבוקר הן במשלוחים בלבד, לכל חיפה והסביבה. ההזמנות מתקבלות לכל המאוחר עד שעה 19:00 יום קודם לכן, ואפשר להזמין גם לתאריך ספציפי. התפריט מתייחס לארוחות בוקר זוגיות כולל משלוח.

ארוחת בוקר של "אקסטרא"

ארוחת בוקר של "אקסטרא"

בתפריט: בנימין זאב הרצל – "אם תרצו אין זו אגדה": ארוחת בוקר ישראלית מגידול מקומי (125 שקלים); אלביס פרסלי – Do the Rubber legs: ארוחת בוקר אמריקאית מושחתת (165 שקלים); מארי אנטואנט – "אין לחם. תאכלו עוגות!": ארוחת בוקר מתוקה-מתוקה בסגנון צרפתי (165 שקלים); לאונרדו דה וינצ'י – "זוהי לא הסעודה האחרונה": ארוחת בוקר עדינה בסגנון איטלקי (165 שקלים); מגש גבינות ופירות עשיר ומפנק בגודל לארג' (150 שקלים); מגש אקסטרא לארג' יותר רומנטי עם בקבוק יין (250 שקלים).

טלפון להזמנות: 058-4202987.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר