אולמי הילולה
אולמי הילולה

בוטל צו ההפסקה המינהלי לאולם האירועים הילולה

סגנית רופאת המחוז ד"ר רנא שיבלי הודיעה על ביטולו של צו ההפסקה המינהלי שהוצא לאולם האירועים הילולה "לאור ממצאי הביקורת שנערכה בעסק על ידי מפקחי בריאות הסביבה בלשכתנו. בביקורת נמצא כי הליקויים המהותיים אשר היוו עילה להוצאת הצו תוקנו, ולכן הוסרה הסכנה לבריאות הציבור"

פורסם בתאריך: 30.11.22 16:09

בוטל צו הסגירה לאולם האירועים הילולה ברחוב ההסתדרות 149 בחיפה. על צו הביטול חתמה היום (רביעי) סגנית רופאת המחוז ד"ר רנא שיבלי.

כפי שפורסם ב"כלבו – חיפה והקריות", ב-8 בנובמבר הוציא משרד הבריאות צו הפסקה מינהלי והזמנה לשימוע לבעלי אולם הילולה. ד"ר שיבלי שחתמה על צו הסגירה ציינה בפני מנהלי האולם כי היא אף שוקלת לבטל את האישור שניתן למקום על ידי משרד הבריאות לרישיון העסק, וזאת לנוכח ממצאי ביקורת שערכו במקום מפקחי המחלקה לבריאות הסביבה של לשכת הבריאות המחוזית בחיפה ביחד עם הווטרינר העירוני בעקבות דיווח על חשד להרעלת מזון בקרב סועדים שסעדו באולם באירוע שהתקיים ב-4 בנובמבר.

 

 

בביקורת התגלו הממצאים הבאים: גללי חולדות רבים נצפו בשטח המטבח, כולל בתוך כלי בישול ועל גבי מדפי אחסון ציוד, בחדר אחסון כלים, בחדר שטיפת ירקות ובמחסן מזון; מפריד שומן ממוקם בתוך המטבח, מכוסה במשטח PVC, וממנו הורגש מטרד ריח במטבח; דגים מעושנים קפואים פגי תוקף; מעופפים רבים בשטח המטבח; מטחנת בשר מלוכלכת, וכמו כן מתבצעת טחינת עופות ובקר באותה המטחנה; בחדרי הקירור יש חלודה, גומיות בלויות וידיות מלוכלכות; בחדר ההקפאה אין הפרדות בין מזון גולמי למזון מוכן, ונמצאו שאריות קינוחים; תקרה מוכתמת בכמה אזורים במטבח; ירקות שטופים מאוחסנים בארגזים מלוכלכים בחדר קירור של מזון מוכן; מקרר שתייה ממוקם בחדר עבודה של עופות ודגים, כמו כן בחדר נמצאו כלים מלוכלכים ופסולת; סחורה מאוחסנת ישירות על הרצפה בכניסת ספקים ובחדר קירור של מזון מוכן בניגוד לדרישות; ועוד.

בצו הביטול כתבה ד"ר שיבלי כי היא "מבטלת את צו ההפסקה המינהלי לאור ממצאי הביקורת שנערכה בעסק על ידי מפקחי בריאות הסביבה בלשכתנו. בביקורת נמצא כי הליקויים המהותיים אשר היוו עילה להוצאת הצו תוקנו, ולכן הוסרה הסכנה לבריאות הציבור. מובהר כי אתם נדרשים לשמור על רמה תברואית נאותה ולעבוד בהתאם לכללי ונוהלי עבודה נדרשים, אשר ייבדקו בביקורות תקופתיות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר