ערן לוי
ערן לוי

בגלל חובות של 14 מיליון שקל: טאטאמי מבקשת פתיחת הליכים

רשת המסעדות האסייתיות שבבעלות ערן לוי, אשר מפעילה שישה סניפים ומעסיקה 150 עובדים, ביקשה למנות לה נאמן: מהבקשה עולה כי החוב למערכת הבנקאית מסתכם בכ-1.7 מיליון שקל, החוב לנושים בכשמונה מיליון שקל והחוב לעובדים בכחצי מיליון שקל

פורסם בתאריך: 28.9.23 17:33

רשת המסעדות האסייתית טאטאמי הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בחיפה בקשה למתן צו לפתיחת הליכים להפעלת הרשת לשם שיקומה לאחר שצברה חובות שמוערכים ב-14 מיליון שקל. הרשת מפעילה שישה סניפים, בין השאר בחיפה, הקריות והרצליה, ומעסיקה 150 עובדים.

בבקשה שהגישה הרשת באמצעות עו"ד חובב ביטון צוין כי היא הוקמה על ידי ערן לוי, בעל השליטה בה. "ענף המסעדנות חווה תמורות ושינויים בשנים האחרונות, בעיקר לנוכח פרוץ מגיפת הקורונה", נכתב בבקשה, "עולם המסעדנות השתנה באופן מהותי כאשר ניכר כי היקף המכירות באמצעות מכירות במשלוחים צמח באופן מהותי על חשבון מכירות בסניפים עצמם. השקעות החברות במושכרים והתאמות שבוצעו בערכים משמעותיים לא הביאו לידי ביטוי עלייה במחזורי המכירות כבעבר, ונטל האשראי ועלותו לנוכח השינויים בעלות הריבית הכבידו מאוד על היכולת של החברות לעמוד בהתחייבויותיהן".

 

 

מהבקשה עולה כי מחזור הרשת בשנת 2022 היה כ-26 מיליון שקל, ובשנת 2023, נכון לחודש לאוגוסט, היה כ-20 מיליון שקל. בבקשה צוין כי "מתן צו פתיחת הליכים מיידי במסלול הפעלה ושיקום, לרבות מינוי נאמן זמני – מפעיל, יבטיח את המשך פעילות העסקית של הרשת וימנע השמדת ערך נכס הליבה של הפעילות העסקית – אובדן מותג ומוניטין שנצבר על פני מספר שנים, גדיעתו וירידתו לטמיון תוך גדיעת מקור העסקתם של 150 עובדים ועוד כ-50 עובדי קבלן".

הרשת מעריכה את חובותיה ב-14 מיליון שקל ואת שווי הנכסים המוחשיים שלה (ציוד ועוד) ב-3.5 מיליון שקל. מהבקשה עולה כי החוב למערכת הבנקאית מסתכם בכ-1.7 מיליון שקל, החוב לנושים בכשמונה מיליון שקל והחוב לעובדים בכחצי מיליון שקל.

בבקשה נטען כי "קיימת היתכנות ממשית לגיבוש תוכנית שיקום כלכלי שתצמצם את הפגיעה בצדדים השונים להליך, תוך שימור מקומות תעסוקה לעובדים רבים. הרשת בעלת יכולת ופוטנציאל משמעותי להשתקם".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. עמיקם

    מי פותח מסעדה בחיפה? אין כאן קהל, אין כסף, אין צעירים ואין בליינים.

  2. כתבים לא כתבים

    מי אלה הכתבים באתר שלכם?? כתבה מועתקת מילה במילה כולל סימני פיסוק מוואי נט

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר