גבינות ונקניקים באתר "סינטה סטור" (צילום: ישראל אלפסא)
גבינות ונקניקים באתר "סינטה סטור" (צילום: ישראל אלפסא)

"חוויה מושלמת": כל מה שתוכלו למצוא באתר האינטרנט החדש של קבוצת סינטה

ביום שישי עלה לאוויר אתר חדש ומושקע בשם "סינטה סטור" של קבוצת סינטה בר, שכולל בשרים, נקניקים, גבינות, שוקולדים, יינות, כלי אוכל, כלי הגשה וגם מארזים של בשר על האש, המבורגרים, שרקטורי ואפילו פיצות

פורסם בתאריך: 21.3.21 11:44

קבוצת סינטה בר עושה זאת שוב ומתאימה עצמה לרוח התקופה: ביום שישי עלה לאוויר אתר חדש ומושקע בשם "סינטה סטור".

"הרעיון ל'סינטה סטור' נולד בתקופה שבה חוויית האוכל צומצמה למשלוחים בלבד", מסבירה טלי שחרית, "רצינו להביא ללקוחות את החוויה השלמה הביתה, אז הקמנו מעדניית בוטיק עם פינוקים מטריפים. באתר אפשר למצוא את כל המרכיבים לחוויה מושלמת בבית, במשרד ובכל מקום עם בשרים מהאטליז שלנו ועם גבינות משובחות. הוספנו יינות שנבחרו בקפידה, כלי בית וכלי הגשה יפהפיים, וגם קולקציית נרות ייחודיים בעבודת יד. אבל אנחנו לא עוצרים, נחדש כל הזמן ונוסיף מוצרים חדשים למגוון הקיים. לכבוד הפסח יצרנו מארזים שמשלבים יינות, בונבוניירות וכלים במגוון גדלים ומחירים".

 

גבינות באתר "סינטה סטור" (צילום: ישראל אלפסא)

גבינות באתר "סינטה סטור" (צילום: ישראל אלפסא)

 

 

ניתן להזמין מהאטליז נתחים במשקל או ביחידות כמו אנטריקוט ארגנטינאי, סינטה טרייה, פילה בקר טרי, ביפבורגר טלה או בקר, צ'וריסוס, שיפודי פרגית וקבב מזרחי. המעדנייה מציעה גרבלקס, סלמי סרוולד, פסטרמה שוק טלה, פסטרמה פיקניה, יינות, כלי אוכל, כלי הגשה, כוסות יין, שמפניירה, מכשיר לריסוק קרח ודקנטר ליין.

מארז על האש לארבעה כולל ארבעה סטייקים אנטרקוט (250 גרם כל אחד), שמונה קבבים מזרחיים (400 גרם), שמונה נקניקיות מרגז, שישה שיפודי פרגית יקיטורי מתובלים, טחינה, מטבוחה, חציל קלוי, פלפל חריף מטוגן, סלט לבבות חסה ורוטב ויניגרט, ולחמים (412 שקל). מארז המבורגרים לשישה כולל שש קציצות (200 גרם כל אחת), חסה, מלפפון חמוץ, עגבניות ובצל פרוסים, איולי קלאסי, רוטב ברביקיו ורוטב איולי אסייתי (149 שקל).

מארז פרומז'רי לשישה כולל גרבלקס אדום וקרם פרש (150 גרם), גבינת בושה (150 גרם), גבינת תום (250 גרם), גבינת אולד רוטרדם (250 גרם), גבינת ברס בלו (150 גרם), סלט אנדיב, אגוזי פקאן מסוכרים, ריבת דלעת ולחמים (350 שקל). מארז שרקטורי לארבעה כולל פסטרמה פיקניה ותבלינים (150 גרם), פסטרמה שוק טלה ים תיכונית (150 גרם), סלמי של סבא (100 גרם), זיתים מתובלים, בוטנים מלוחים, לבבות חסה, קורנישונים, חרדל דיז'ון, איולי, אריסה ולחמים (195 שקל).

ויש גם מארז להכנת פיצה של ממבו מילאנו שכולל שני כדורי בצק, שלושה כדורי מוצרלה, רוטב עגבניות, פרמז'ן, בזיליקום טרי, אורגנו וצ'ילי חריף (89 שקל).

להזמנות: ווטסאפ 054-9652400, פתוח מראשון עד שישי, משלוחים מהיום למחר.

 

נקניקים באתר "סינטה סטור" (צילום: ישראל אלפסא)

נקניקים באתר "סינטה סטור" (צילום: ישראל אלפסא)

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר