הרכבלית (צילום: דוברות נתיבי ישראל)
הרכבלית (צילום: דוברות נתיבי ישראל)

שוב זה קורה: הרכבלית נתקעה, עשרות נוסעים חולצו

עשרות נוסעים ברכבלית נתקעו במשך כחצי שעה בתוך הקרוניות וחולצו לפני שעה קלה. לפי הנהלת הרכבלית, הסיבה להיתקעות היתה תקלה בחיישן, וכל הנוסעים חולצו בשלום וירדו בתחנות המוצא. מנכ"ל הרכבלית אורסאן סלמאן: "על הרכבלית היו באותה עת 30 נוסעים. דיברנו איתם, ואחראי הבטיחות שלנו סייע להם"

פורסם בתאריך: 29.11.22 13:23

עשרות נוסעים ברכבלית נתקעו היום (שלישי) במשך כחצי שעה בתוך הקרוניות בין שמים לארץ וחולצו לפני שעה קלה. לפי הנהלת הרכבלית, הסיבה להיתקעות היתה תקלה בחיישן, וכל הנוסעים חולצו בשלום וירדו בתחנות המוצא – מרכזית המפרץ ואוניברסיטת חיפה. יצוין כי גם ביום שישי, 14 באוקטובר, נתקעה הרכבלית, והנוסעים חולצו ממנה לאחר כשעה באוויר.

מנכ"ל חברת הרכבלית אורסאן סלמאן: "היתה עצירה של כ-25 דקות, כאשר על הרכבלית היו באותה עת 30 נוסעים. דיברנו איתם, ואחראי הבטיחות שלנו סייע להם. לפני זמן קצר כולם ירדו, וכרגע אין נוסעים על הקו. אנחנו עובדים על תיקון התקלה, ונעדכן לאחר מכן על חזרה לשגרה".

 

 

האם מדובר באותה תקלה שהיתה בחודש שעבר?

"זו תקלת חיישן שאותרה תוך כמה דקות מרגע התקלה. המערכת מלאה בחיישנים, ואנחנו עובדים על תיקון החיישן התקול או על החלפתו, תלוי במצב".

איך חולצו הנוסעים?

"אנחנו יכולים להפעיל את הרכבלית גם במקטעים שונים בסיוע של מנועי חירום. התקלה היתה רק במקטע אחד, כך ששני המקטעים האחרים עבדו בצורה רגילה. המקטע התקוע הופעל במנועי דיזל, ואז הורדנו את כל הנוסעים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר