GetMoving

Get Moving: ככה תמצאו חברת הובלות

עוברים דירה בחיפה והקריות? סביר להניח שאתם זקוקים לחברת הובלות. בעזרת חברת גט מובינג תוכלו לעשות את הצעד הראשון למציאת חברת הובלות מקצועית ואיכותית, בדרך קלה, פשוטה וידידותית. הכיצד? במילה אחת: מכרז.

פורסם בתאריך: 16.1.18 09:52

התהליך של מציאת חברת הובלות טובה יכול להיות מאוד מאתגר ולפעמים אף מרתיע. אין זה סוד שמדובר בתחום פרוץ ולא חסרים סיפורים על הונאות, מחירים מופקעים או מובילים שלא הגיעו בזמן, קל וחומר, שלא טרחו להופיע כלל. לכן המחשבה על איתור חברת הובלות טובה יכולה לגרום לכם להיות על קוצים וזה מובן. אולם מניסיוננו, אפשר להימנע מכך, כל שיש לעשות הוא מעט שיעורי בית. סקר שוק והשוואה בין חברות שונות יבטיח שלא תקנו חתול בשק ושאף שבסוף התהליך תגלו שהצלחתם לחסוך. ולאלו מכם הקצרים בזמן ונוטפים זיעה קרה רק מהמחשבה על השעות שיצטרכו להקדיש לחיפושים, תשמחו לגלות שיש אתר חדש ששם לעצמו למטרה לעשות לכם סדר במעבר הדירה ולהוביל מגמה חדשה אשר הולכת לשנות את פני הענף לחלוטין. כנסו לגט-מובינג לפתיחת מכרז הובלות בחיפה

GetMoving אל העתיד של ענף ההובלות

אם נודה באמת, רבים מאתנו היו רוצים שחברת ההובלות תגיע הביתה כבמטה קסם, מבלי שהיינו צריכים לעשות דבר. על פניו אנו כמובן שואפים שתהיה זו חברה טובה ומומלצת אשר תגיע בזמן, תהיה מצוידת בכל האביזרים, הכלים והטכנולוגיות החדישות, שהצוות יהיה מקסים ויעבוד בשיתוף פעולה יעיל, שההובלה תעבור חלק וכמה שיותר מהר ושהמחיר יהיה פשוט משתלם לכל הדעות. למי מכם שחושבים שאין חיה כזאת, אנו אומרים תתפלאו. בעזרת אתר GetMoving תוכלו למצוא את האחת לה ייחלתם ודי בקלות. כך בין אם אתם עוברים דירה באזור המרכז ובין אם בחיפה והקריות, תוכלו לאתר בקלות את האפשרות הטובה והמשתלמת ביותר וליהנות מהתמורה המלאה להשקעה שלכם.

עשו זאת בעצמכם ואם לא, אנו נעשה זאת עבורכם

אין חניה? צריך מנוף? המעלית קטנה? זקוקים לשירותי אחסנה? אין אתגר שחברת גט מובינג לא תעזור לכם לצלוח. לא מאמינים? נסו. האתר הוקם על ידי שלושה אנשים עם חזון וכנראה שלא צריך יותר מכך. מדובר בסטארט אפ אמיתי שיכול לשנות מן הקצה אל הקצה את ענף ההובלות. ואיך השירות עובד? אתר גט מובינג מאפשר לכם לערוך השוואת מחירי הובלות בזמן אמת וכך למצוא את החברה אשר עונה על כל הקריטריונים שלכם בקרבת מקום מגוריכם. אם אתם עוברים דירה בחיפה והקריות לצורך העניין, עליכם לציין זאת על מנת שהמערכת תבצע עבורכם חיפוש ממוקד. בנוסף עליכם לציין גם את כתובת היעד ואת התאריך והשעה בהם אתם זקוקים להובלה ומערכת האתר תבצע עבורכם חיפוש מעמיק של כל חברות ההובלה הרלוונטיות לצרכים שלכם.

למה כן?

בואו נפשט את הדברים:

  1. השירות מוצע לכם ללא עלות כך שבכל מקרה אתם יוצאים נרווחים, בנוסף הוא מהווה את העתיד של עולם הדפוס.
  2. כל חברות ההובלה המפרסמות באתר נבחרות בקפידה, נמצאות תחת פיקוח וחתומות על נהלים מחמירים.
  3. תוצאות המכרז כוללות הצעת מחיר וכן גם המלצות אותן מומלץ ורצוי לקרוא.
  4. השוואת המחירים מבוצעת בשקיפות מרבית בזמן אמת, כך שבכל רגע נתון אתם שותפים לתהליך.
  5. חברות ההובלה מחויבות להצעת המחיר שלהן. עבורכם זה אומר שאין הפתעות בשטח או שינויים בלתי צפויים.

החזון של גט מובינג הוא להפוך את מעבר הדירה להרבה יותר קל, חסכוני וידידותי. אנו מזמינים אתכם לפתוח מכרז למציאת חברת הובלות מומלצת בחיפה והקריות ולקבל הצעות מחיר בזמן אמת ישירות לנייד או למסך המחשב.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אתר מהמם, שרות שראוי לשבח.
    המלצתי גם לחברים גם הם היו ממש מרוצים
    כל הכבוד ממליץ עליהם בחוםםםם

  2. אבי טל

    Getmoving שירות ראוי לשבח. הזמנתי הובלה דרכם אחרי שהבריזו לי , חווית השירות היתה פשוט ללא מילים. ממליץ בחום.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שירות מצויין. הצילו אותי ברגע האחרון מהברזה של חברה אחרת. תודה getmoving

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר