איתי מרדכי. מופתע ומאוכזב (צילום: צלמוס)
איתי מרדכי. מופתע ומאוכזב (צילום: צלמוס)

מרדכי פגוע, אבל יישאר במכבי

איתי מרדכי נדהם לגלות מהודעה שפרסמה ההתאחדות לכדורגל כי נשיא מכבי חיפה יעקב שחר פנה ליו”ר ההתאחדות שינו זוארץ בבקשה לאשר לו לנהל משא ומתן עם מאמן הנבחרת הצעירה מרקו בלבול, שהוחתם לשנה וחצי

פורסם בתאריך: 20.12.18 08:34

אתמול (רביעי), לאחר מינויו של מרקו בלבול למאמן מכבי חיפה לשנה וחצי, התברר כי איתי מרדכי, ששימש כמאמן הקבוצה מאז התפטרותו של אלי גוטמן, נדהם לגלות דרך הודעה שפרסמה ההתאחדות לכדורגל כי נשיא המועדון יעקב שחר פנה ליו”ר ההתאחדות שינו זוארץ בבקשה שזה יאשר לו לנהל משא ומתן עם מאמן הנבחרת הצעירה במטרה למנותו למאמן הקבוצה במקומו של מרדכי.

“זוארץ שוחח בעניין (הבקשה של שחר; י”ג) עם המנהל הטכני של ההתאחדות לכדורגל וילי רוטנשטיינר והוחלט לאשר לבלבול להיפגש עם ראשי מכבי חיפה”, נכתב בהודעה הרשמית של דוברות ההתאחדות, שזמן קצר אחר כך פורסמה בכלי התקשורת. מקורב למרדכי סיפר ל”כלבו – חיפה והצפון” כי המאמן, שרק כמה שעות קודם לכן שוחח עם ראשי מכבי ולא שמע מהם דבר על כוונתם להחליפו, היה מופתע ומאוכזב מכך שאיש במועדון לא הודיע לו על כוונתו של שחר לפנות לבלבול ומכך שהוא שמע על החלפתו הצפויה מהתקשורת.

“הכל נעשה בתיאום עם מכבי חיפה”, אמר דובר ההתאחדות שלומי ברזל בתגובה לדברים, ואילו דובר מכבי דודו בזק מסר: “מרדכי הוא איש מכבי חיפה. הוא חלק מהמועדון ומשרת אותו בשלל תפקידים. מעבר לכך, בכל הנוגע לרכילות כזו או אחרת אין למועדון מה להגיב”. עם זאת, ל”כלבו – חיפה והצפון” נודע כי גורמים במכבי התנצלו בפני מרדכי על הדרך שבה נודע לו על החלפתו. בכל מקרה, מרדכי יישאר במערכת וישמש כעוזרו של בלבול, שיהיה המאמן החמישי של מכבי העונה, וכל זאת בחלוף 14 מחזורים בלבד.

 

 

למרות שבלבול הוחתם כאמור לעונה וחצי מעוניין שחר לראות בעונה הבאה את יוסי אבוקסיס על הקווים כמאמן מכבי. כזכור, לאחר התפטרותם של המנהל הטכני מו אלאך ושל המאמן פרד רוטן, פנה שחר לבעלים של בני יהודה ברק אברמוב בבקשה שזה ישחרר את אבוקסיס למכבי, אך המאמן החליט בסופו של דבר להישאר עד לתום העונה בקבוצתו. נראה כי פנייה נוספת של שחר לאברמוב תוביל להחתמתו של המאמן בכפר גלים למרות שבידיו חוזה לארבע שנים נוספות בבני יהודה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר