תמונה ממאגר Shuterstock
תמונה ממאגר Shuterstock

הכירו את משרד עורכי הדין משה ישראל

כאשר עומדים בפני הגשת בקשה לפשיטת רגל, חשוב להתלוות בעורך דין מקצועי ומנוסה שייעץ לכם בכל ההיבטים הנלווים של הבקשה בכדי להבטיח הצלחה. יצאנו להכיר את משרד עורכי הדין משה ישראל.

פורסם בתאריך: 15.7.19 16:31

משרד עורכי הדין משה ישראל

משרד עורכי דין משה ישראל בחיפה הוא משרד בוטיק, עצמאי ואיכותי המתמחה בחדלות פירעון, פירוקי חברות מרצון ומול בית משפט, ייצוג חייבים בהליכים של פשיטת רגל והוצאת לפועל, סיוע לזוכים בתהליכי גבייה, תביעות אזרחיות, עולם האפוטרופסות, צוואות וירושות, עסקאות במקרקעין, וייפוי כוח מתמשך.

עורך דין משה ישראל, סייע עד כה למאות לקוחות בטיפול בתיקי פשיטת הרגל ורשם הצלחות מרשימות. הוא מספק ללקוחותיו יחס אישי ושירות יוצא דופן על פי סטנדרטים מתקדמים, תשומת לב מלאה וזמינות מידית לכל לקוח ובנית אסטרטגיה אישית בהתאם למטרה הרצויה. כל אלו, בשילוב ניסיונו הרב בתחומים אלו, מובילים להצלחות מוכחות.

משרדו של עורך דין משה ישראל מטפל באופן קבוע בכל היבטי חדלות הפירעון כולל פירוקי חברות והסדרים וולונטריים. המשרד מייצג את החייבים ומציג רקורד מרשים וניסיון בעל ערך משמעותי  בטיפול בעתירות פירוק ובייצוג חברות אשר נתקלות בקשיים חוזיים או תזרימי מזומנים.

שינוי בחוק חדלות הפירעון

"בספטמבר 2019, ייכנס לתוקף חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי, שישנה לחלוטין את עולם חדלות הפירעון," אומר עו"ד משה ישראל, ומסביר: "פשיטת רגל של יחיד שעד היום טופלה בבית המשפט המחוזי תתנהל החל מתאריך זה בבית משפט השלום. כמו כן, אנשים יוכלו לבצע תהליך של הסדרת חובות על לסכום של 150,000 ₪ (יתכן שתקרה זו תגדל בהמשך בחקיקה) במשרדי ההוצאה לפועל ללא צורך בפניה לבית משפט".

מה המשמעות של שינויים אלו?

"היום כל בקשה להסדרת חובות עוברת דרך בית המשפט. בחוק החדש, הבקשות יוגשו קודם כל לכונס הנכסים הרשמי כגוף עם סמכות מעין שיפוטית ורק במקרים ספציפיים, התיק יעבור להכרעה של בית המשפט.

"המשמעות לכך היא, שאנשים לכאורה יוכלו לטפל בתיקים שלהם בעצמם, אולם זו טעות משמעותית שעשויה לעלות להם בהרבה כסף וסנקציות משמעותיות".

מדוע?

"כיוון שאנשים סבורים שהליך הסדרת חובות הוא עניין פשוט ופורמלי של מילוי טפסים, בפועל לא כך הדבר. מדובר בהליך משפטי לכל דבר ועניין, המצריך ידע וניסיון של עורך דין בתחום, ליווי מקצועי ותכנון מוקדם בהתאם למטרה שרוצים להשיג.

"זה רלוונטי גם להליך של הסדרת חובות בהוצאה לפועל. על אף שזה ילך לכיוון מנהלי על פי התיקון לחוק והתחושה היא שיהיה אפשר להתנהל מול רשות האכיפה והגבייה באופן עצמאי, זו טעות, כי בסופו של דבר מדובר בהליך משפטי לחלוטין שמצריך ידע ומקצועיות. בסוף התהליך, מתקבלת החלטה שיפוטית של רשם ההוצאה לפועל וכישלון בהליך יאלץ את החייב להגיש בקשה לממונה (כונס הנכסים הרשמי) לצו לפתיחת הליכים (בדומה לבקשה לצו כינוס).

"מי שילך לבד וינסה להתנהל בעצמו מול גוף של המדינה יגלה כי ההיבטים הקריטיים בתיק יעברו להחלטה של שופט, בהתאם למה שהממונה/כונס הנכסים הסיק מהמידע שהתקבל מהחייב. לאחר מכן, יהיה קשה עד בלתי אפשרי לחזור בך מהדברים שנאמרו/הוצהרו".

כיצד הניסיון והמומחיות שלך כעורך דין מומחה בתחומי הסדרת חובות ופשיטת רגל, מסייעים ללקוחותיך?

"למשרדי ניסיון רב בהתמודדות עם הגופים הגדולים ותוצאות מוכחות של עשרות ומאות חייבים בהם טפלנו שיצאו לחיים חדשים, נקיים מחובות ותוך שמירה על רמת חיים סבירה וטובה לאורך כל ההליך, לרבות התנהלות בחשבון בנק, שימוש בכרטיס חיוב מידי, שימוש בהוראות קבע בחשבון, המשך ניהול עסק, השבת רישיון נהיגה ועוד".

"כאשר אנשים מגיעים עם חובות שאין באפשרותם לשלם והם חסרי נכסים, בסופו של דבר תתבצע מחיקת חובות, כאשר הם מיוצגים ע"י עורך דין טוב. כמו כל דבר בחיים שאתה יכול לעשות לבד בעצמך, אבל אתה לא עושה כי אתה יכול לעצמך נזק אז אתה הולך לאיש מקצוע בתחום".

מהו התפקיד שלך מול כונס הנכסים?

"תפקיד עורך דין להאזין ללקוח ולספר את מצבו ולהתוות את הדרך הנכונה בדיוק עבורו. לא תמיד פשיטת רגל היא הדרך הנכונה, ואנשים שהולכים לבד עושים פעמים רבות טעויות קריטיות. אם לדוגמה, אדם שנמצא בחובות מכר בית לפני שנתיים והעלים את הכסף, זו יכול להיות בעייתי בתיק פשיטת הרגל שלו. עורך דין מקצועי יידע להנחות אותו להמתין עם הפנייה להליכי חדלות פירעון עד אשר הדבר לא יהווה מניעה לקבלת הפטר, אחרת הנזק יעלה על התועלת והציפייה להסדרת החובות לא תתממש.

"הכוונה מראש על ידי עורך דין מקצועי ומנוסה בתחום, תעשה הבדל של מאות אלפי שקלים עבור החייב. לכן, יש להגיע מראש לעורך דין שיכול להמליץ לך ולשאול אותך את כל השאלות הרלוונטיות כדי להביא לתוצאה הטובה ביותר. יש כל מיני כספים ורכוש שאתם אפילו לא יודעים שיהיו חלק מתיק פשיטת הרגל, ועורך הדין יודע להתייחס אליהם, כגון: נכסים שרשמתם על שם של אדם אחר, ועוד".

מה בנושא פירוק חברות בבית המשפט?

"אתן לדוגמה, תיק שטופל במשרדי בנושא של פירוק חברה בבעלות אדם יחיד, שהיו לו חובות של 200,000 ₪ ולחברה לא היו נכסים מהם ניתן היה לפרוע את החוב.

"היה תיק הוצאה לפועל פתוח של ספקים וחוב לרשם החברות על אגרה שנתית שגדל מדי שנה ועלול היה לייצר הליכי גביה כנגד בעל המניות באופן אישי. הגשנו בקשה לפירוק החברה בבית המשפט המחוזי ובתוך כשנה התקבלה החלטה על פירוק וחיסול החברה ללא כל תשלום על חשבון החובות, וזאת לאחר שהוכחנו תום לב ביצירת החוב והתנהלות תקינה של בעל המניות".

משרד עורכי דין משה ישראל הוא מהמובילים בארץ בתחום ייצוג חייבים במסגרת הליכי הוצאה לפועל ופשיטת רגל עד לחנינה כלכלית מלאה. המשרד מספק כלים ומנגנוניים ייחודיים המקנים יתרון בר קיימא עבור לקוחותיו, ומציג אחוזי הצלחה גבוהים אודות למתן שירות משפטי מקצועי ללא פשרות, ניסיון עשיר בתחום, התאמת הליך משפטי עבור לקוח ספציפי וליווי אישי עד להשגת חנינה כלכלית מלאה.

עורך דין משה ישראל

עורך דין משה ישראל

משרד עורכי דין משה ישראל

כתובת המשרד: רחוב אח"י אילת 15, חיפה (קריית חיים)

אתר

טלפון

פנייה באמצעות WHATSAPP

פנייה באמצעות Messenger

עורך דין משה ישראל

עורך דין משה ישראל

 

 

 


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר