ערכת ל"ג בעומר של חב"ד
ערכת ל"ג בעומר של חב"ד

זמני כניסת ויציאת השבת בחיפה ופרשת השבוע

שישי, י"ד באייר תש"פ, כניסת השבת: 18:57. שבת, ט"ו באייר בניסן, יציאת השבת: 20:08. פרשת "אמור": ביקשת? קיבלת!

פורסם בתאריך: 8.5.20 15:48

על פרשת השבוע "אמור" ועל ל"ג בעומר: ביקשת? קיבלת!

רציתי לאחל לכם פסח שמח. האם התבלבלתי? לא. כאשר עם ישראל יצא ממצרים היתה קבוצת אנשים שלא היו יכולים להקריב קורבן פסח. הם לא ויתרו, פנו למשה רבנו וטענו: "למה נגרע לבלתי הקריב את קורבן השם?". אלווקים קיבל את הבקשה וקבע שבתאריך י"ד באייר תקריב הקבוצה הזאת את קורבן פסח. כך נולד החג של היום – פסח שני – שהוא הזדמנות שנייה, בבחינת אף פעם לא אבוד. כלומר – תמיד אפשר לתקן ולהשלים.

אומר הרבי: "אל לנו להשלים עם העובדה שאנו נמצאים בזמן של גלות. עלינו לדרוש ולבקש – אנו רוצים את הגאולה השלמה". ובכן, הסיפור של פסח שני מוכיח שאם מבקשים באמת, הקדוש ברוך הוא נענה.

בכל שנה אנו חוגגים את ל"ג בעומר בתהלוכה ובמופע מרשים לכבוד רבי שמעון בר יוחאי. הפעם, לראשונה אחרי 40 שנה, הילדים לא יצעדו ברחובות חיפה בל"ג בעומר, אך אל דאגה – המשאית של חב"ד תגיע עד הבית שלכם. כי גם השנה אנו לא מוותרים ועושים תהלוכה ומופע, אך במתכונת מפתיעה. ביום שני הקרוב, 11 במאי, בשעות 18:00-17:00 תתקיים שיירת רכבים בהובלתה של משאית עם מוזיקה, וכולנו נצא אל המרפסות ואל החלונות ונשמח בשמחתו של רשב"י, ושנזכה לגאולה שלמה בהתגלות הרבי מליובאוויטש מלך המשיח.

 

 

בהוראתו של הרבי, החל משנת 1980 מפעילה תנועת חב"ד תהלוכות בכל העולם, מאות מהן בישראל. בתהלוכות אלו צועדים הילדים עם שלטים שמסמלים את היהדות כמו "ואהבת לרעך כמוך" ו"כבד את אביך ואת אמך", משתתפים באירוע חברתי עם אטרקציה מגרה, והכל בסימן של "ביחד כל ילדי ישראל" לכבוד הילולת בר יוחאי. באירועים אלו משתתפים בכל שנה מאות אלפי ילדים. להר מירון עולים מדי שנה כחצי מיליון איש לכבוד ההילולה, והשנה הם יסתפקו בצפייה מסלון הבית בהדלקה המסורתית, אבל במצוות הרבי, התהלוכה תתקיים גם השנה, אם כי במתכונת מעט שונה.

כבר שבועיים עובד צוות שלם להכנת מוצגים ייחודיים שיהפכו את משאית השמחה לתוססת, יצירתית וחווייתית. הילדים שישתתפו בתהלוכה מביתם יקבלו ערכת "תהלוכה עד הבית" שכוללת חוברות יצירה וישתתפו בהגרלות פרסים. התהלוכה תאובטח על ידי משטרת חיפה ותשודר בדף הפייסבוק של חב"ד בחיפה, שם גם תוכלו לקבל את כל הפרטים על המקומות שבהם היא תעבור.

אז איפה שלא תחגגו, העיקר שיהיה לכולנו ל"ג שמח.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. יום שלישי המלכה

    "הרבי מליובאוויטש מלך המשיח"

    לא הוא לא. משיח יש רק אחד והוא עדיין לא בא וגן לא מתקשרין…

    מתי הפך כלבו לשופר דתי של פלג חבד?

    מדוע לפלגים אחרין אין ייצוג ?

    שבת שלום וללא מנוחה לכן.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר