כיכר מאירהוף (צילום: שושן מנולה)
כיכר מאירהוף (צילום: שושן מנולה)

חיפה: השיפוצים בכיכר מאירהוף החלו

עלות השיפוצים עומדת על שלושה מיליון שקל והם כוללים ייצוב של הקרקע, ריצוף הכיכר באבנים משתלבות, שיקום הריהוט והתאורה וחידוש הגינון. הפרויקט אמור להסתיים בחודש יוני

פורסם בתאריך: 14.7.17 16:48

עיריית חיפה החלה בשבוע שעבר בביצוע העבודות בפרויקט שיקום כיכר מאירהוף בקרית אליעזר בעלות של שלושה מיליון שקל.
פרויקט שיפוץ הכיכר – המקום ההומה ביותר בעיר – תוכנן על ידי משרד האדריכלים מילר-בלום, והוא מבוצע על ידי האגף לשיפור פני העיר בעירייה. לדברי עוזר ראש העיר עירן מיכאל, הפרויקט שהעבודות לביצועו יסתיימו בחודש יוני כולל ייצוב של הקרקע, ריצוף הכיכר באבנים משתלבות, שיקום ריהוט הרחוב והתאורה, שיקום תשתיות הביוב והניקוז וחידוש הגינון.

על מנת לצמצם את הפגיעה בשגרת היום בכיכר חולק הפרויקט לכמה שלבים כאשר בכל אחד מהם מגודר מתחם מסוים בכיכר, תוך השארת שאר חלקי הכיכר פתוחים למעבר הולכי רגל. לאחר סיום העבודות באותו מתחם תסיר העירייה את הגידור ותעבור לעבוד במתחם אחר. בשלב הראשון מבוצעות העבודות במרכז הכיכר.

אתגר משמעותי שעמו מתמודדת העירייה במסגרת הפרויקט הוא מתן מענה לתצורה הגלית שהתהוותה במשך השנים לריצוף הכיכר כתוצאה מתנודות קרקע טבעיות. לדברי מיכאל המענה הוא התקנת מצעים קשיחים מתחת לריצוף החדש על מנת לייצב את הקרקע. מיכאל הוסיף כי העירייה הזמינה את בעלי החנויות בכיכר לכינוס שייערך בסוף החודש על מנת לקבל מהם משוב לגבי שלב הביצוע הראשון של הפרויקט.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

Comments are closed

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר