גיא לוזון (צילום: צלמוס)
גיא לוזון (צילום: צלמוס)

גיא לוזון הוצג במכבי חיפה: "שלם ב-100 אחוז בהחלטה"

המאמן שחתם לעונה וחצי, דיבר לראשונה כמאמן מכבי חיפה: "הרגשתי שזה לא הרגע הנכון בשבילי להגיע לירושלים. אם הייתי מרגיש את אותו הדבר כאן, לא הייתי מגיע לחיפה. אני לא בובה"

פורסם בתאריך: 14.7.17 11:31

אסף בן דב, גיא לוזון ותור כריסטיאן קרלסן. מוכנים לעבוד (צילום: צלמוס)

אסף בן דב, גיא לוזון ותור כריסטיאן קרלסן (צילום: צלמוס)

מכבי חיפה הציגה הבוקר את מאמנה החדש גיא לוזון ואת עוזרו אסף נימני. במסיבת עיתונאים שקיימה הקבוצה באיצטדיון העירוני השתתפו המנג'ר המקצועי תור כריסטיאן קרלסן והמנכ"ל הקבוצה אסף בן דב, שפתח בדברי תודה למאמן המפוטר רנה מולנסטיין: "מולנסטיין היה חלק מרכזי בתהליך שעשינו, אבל התוצאות שהשגנו לא היו כמו שרצינו ולכן החלטנו להיפרד. נפגשנו אתמול עם לוזון, וכשהבנו שיש לנו מטרות משותפות והבנה בדרך, ההסכמה על המינוי היתה מהירה. הוא יהיה איתנו שנה וחצי לפחות, ונעשה הכל כדי לממש את המטרות שלנו ביחד עם האוהדים".

קרלסן חלק שבחים ללוזון ואמר: "לוזון הוכיח באירופה שהוא יכול לעבוד עם שחקנים ישראלים ועם שחקנים זרים. יש לו ניסיון וזה יכול לתרום למכבי חיפה".

לוזון הסביר מדוע סירב להצעתה של בית"ר ירושלים ובחר לחתום במכבי: "לפני שאני חותם בקבוצה אני צריך להיות שלם ב-100 אחוז בהחלטה. הרגשתי שזה לא הרגע הנכון בשבילי להגיע לירושלים. אם הייתי מרגיש את אותו הדבר כאן, לא הייתי מגיע לחיפה. אני לא בובה". לוזון התייחס גם לבעיות של הקבוצה ואמר: "זה שיש בעיות זה בטוח. אם הייתי יודע להניח את האצבע על הבעיות כבר עכשיו זה היה טוב, אבל אני צריך להתחיל לעבוד וללמוד אותן". על מטרות הקבוצה הוא אמר: "כרגע המטרה הגדולה היא לנצח בשבת את הפועל כפר סבא". בתום מסיבת העיתונאים פנה לוזון לחדר ההלבשה של מכבי, שם הוא פגש לראשונה את השחקנים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

Comments are closed

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר