מיקי קם ב"סוניה" (צילום: שלי פארי)
מיקי קם ב"סוניה" (צילום: שלי פארי)

מדוע בוטלה הצגת חשיפה חגיגית בתיאטרון העירוני?

האולם בתיאטרון חיפה כבר היה מלא מפה לפה הבוקר לקראת הצגת חשיפה חגיגית של המחזמר "סוניה", אך אז בישרה מנכ"לית התיאטרון ניצה בן צבי כי אחת מהשחקניות (ספוילר: כוכבת המחזמר) חולה וכי למרות המאמצים להעמיד אותה על רגליה היא לא תוכל לעלות לבמה

פורסם בתאריך: 1.1.24 13:01

הפואייה ורחבת החצר של תיאטרון חיפה היו מלאים מפה לפה הבוקר (שני) לקראת הצגת חשיפה חגיגית של המחזמר "סוניה" בכיכובה של מיקי קם. מאות המוזמנים הגיעו לבושים היטב, למרות שמדובר בהצגת בוקר, כי על אירוע חגיגי שכולל גם ארוחת צהריים ומינגלינג בהשתתפות השחקנים, נגני התזמורת והיוצרים – לא מוותרים.

כחמש דקות לפני שעת השי"ן של ההצגה, האורות סימנו לקהל שזה הזמן להיכנס לאולם, שם חיכו להם מנכ"לית התיאטרון ניצה בן צבי והמנהל האמנותי משה נאור. בן צבי פתחה בדברי ברכה ובתפילה שכל החטופים יחזרו בשלום לביתם ושהארץ תחזור לנורמליות. באותה נשימה, ובמבוכה גדולה, היא הודיעה לקהל שיש לה הודעה מצערת – אחת מהשחקניות חולה ורופא הוזעק לטפל בה, אך לאחר מאמצים וניסיונות להעמיד אותה על רגליה, היא הודיעה כי לא תוכל לעלות לבמה ואין לה מחליפה. אי לכך, ההצגה בוטלה וקהל המנויים ורוכשי הכרטיסים עזבו בידיעה שהם יוזמנו במועד אחר.

 

 

במחזמר המקורי שנכתב על ידי גיא פרטי ושחר שמאי משחקים שלושה שחקנים. את סוניה פרס מגלמות שתיים –  מיקי קם ולצדה ספיר באמוול שמשחקת את סוניה בצעירותה – וזוהר בדש מגלם את דמותו של שמעון פרס, כשתזמורת המהפכה בניצוחו של רועי אופנהיים מלווה אותם בהרכב מלא על הבמה.

אמנם בן צבי לא נקבה בשמה של קם, אך ל"כלבו – חיפה והקריות" נודע שהיא השחקנית שחלתה. לשאלה למה לא הודיעו לקהל מבעוד מועד כדי שלא יגיע לחינם, השיבו בתיאטרון שגם הם לא ידעו על כך, רק כשכולם כבר היו ישובים באולם.

"ביקשנו מהמוזמנים להישאר", אמר גורם בתיאטרון, "חשבנו כבר לקיים פרזנטציה עבורם, ואז הודיעו לנו שמיקי קצת התאוששה והיא תקיים את המחזמר".

אנשי התקשורת והקניינים שנשארו, זכו בסופו של דבר לצפות במחזמר.

 

.

 

מיקי קם וספיר באמוול מגלמות את "סוניה" (צילום: שירי ויצנר)

מיקי קם וספיר באמוול מגלמות את "סוניה" (צילום: שירי ויצנר)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אייל חיפה

    חברים מיקי קם שיחקה את סוניה פרס גם בלי להגיע להצגה.
    הרי סוניה פרס לא יצאה מהבית שנים רבות.
    שאפו למיקי קם, שחקנית טוטאלית נכנסה לדמות לחלוטין.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר