הקיר שקרס ברחוב ארלוזורוב (צילום: סלבה ליפקינד)
הקיר שקרס ברחוב ארלוזורוב (צילום: סלבה ליפקינד)

כמה זמן יצטרכו תושבי ארלוזורוב לרדת אל הכביש?

לפני כחודש וחצי התמוטט קיר ברחוב ארלוזורוב 93 וחסם את המדרכה. צוות של עיריית חיפה הגיע למקום, גידר את המפגע - ומאז דבר לא נעשה. כעת תוהים תושבי הרחוב עד מתי הם ייאלצו לרדת מהמדרכה אל הכביש כדי לעקוף מפגע של קיר שקרס ולהסתכן בפגיעת רכב

פורסם בתאריך: 17.3.24 11:57

עד מתי ייאלצו תושבי רחוב ארלוזורוב לרדת מהמדרכה אל הכביש כדי לעקוף מפגע של קיר שקרס ולהסתכן בפגיעת רכב? לפני כחודש וחצי התמוטט קיר ברחוב ארלוזורוב 93 וחסם את המדרכה. צוות של עיריית חיפה הגיע למקום, גידר את המפגע – ומאז דבר לא נעשה.

"הקיר התמוטט ממש ליד מעבר חציה", אומר סלבה ליפקינד, תושב הרחוב, "העירייה גידרה את את האבנים שנפלו ולמעשה חסמה לחלוטין את המעבר. אנשים צריכים לרדת אל הכביש כדי להמשיך בדרכם. זה קרוב מאוד לבית הספר היסודי ליאו בק. כשהבת שלי, שהיא בכיתה י"א, עוברת שם, היא נאלצת להעביר ילדים מסביב להריסות כי הם ממש עומדים על הכביש וזה מסוכן".

 

 

לדבריו של ליפקינד, הוא פנה לעירייה כדי להתלונן. "אמרתי 'אנשים, נתנו כמה ימי חסד, מתי תתקנו?", אז נתנו לי טלפון של פניות הציבור, ושם אמרו לי שזה קיר פרטי ושהדיירים צריכים לטפל בזה. אמרתי 'אולי זה קיר פרטי אבל הרחוב הוא ציבורי, אנשים לא יכולים לעבור'. פשוט אי אפשר להתרגל לזה. אני עובר, אשתי עוברת, הבת שלי עוברת – אין בעיה, אנחנו מבוגרים, אבל מה עם הילדים? הדיירים שם הם בעיקר קשישים, אז אם אין להם כסף זה יישאר ככה לנצח?".

מעיריית חיפה נמסר בתגובה: "ברחוב ארלוזורוב 93 קרס קיר פרטי אשר האחריות לתיקונו חלה על בעלי הנכס. בתקופת הביניים, עד שבעלי הנכס יטפלו בקיר הפרטי, תפעל העירייה למתן פתרון זמני להסדרת מעבר הולכי הרגל ולביטחונם, ותבצע גידור מתאים למניעת סכנה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רינה קריגר מרחוב אידר

    מזעזע ודורש טיפול בדחיפות.
    אגב, גם ברחובות רבים נוספים בעיר צריך לרדת לכביש, בגלל רכבים החונים על המדרכה – נהגים שלא אכפת להם חוץ מעצמם, ועיריה שלא אוכפת מאיזושהי סיבה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר