משפחת יתח וצלחת ההוקרה
משפחת יתח וצלחת ההוקרה

"התרגשנו מאוד לקבל את הצלחת כל המשפחה ביחד"

לפני 55 שנה הקימו הדס ואלי יתח את מרכז השירות רכב עוז בחוף שמן, ושירתו עשרות אלפי לקוחות. לימים הם העבירו את הניהול לדור ההמשך - ילדיהם תמי ואייל - והיום קוצרת המשפחה את הפירות: המרכז זכה בתואר מרכז השירות המצטיין בארץ בשירות לרכבי אאודי ופולקסוגן מטעם צ'מפיון מוטורס

פורסם בתאריך: 16.3.23 17:33

כבוד למוסד חיפאי ותיק: מרכז שירות רכב עוז זכה בתואר מרכז השירות המצטיין בארץ בשירות לרכבי אאודי ופולקסוגן מטעם צ'מפיון מוטורס באירוע שהתקיים אתמול (רביעי) בהרצליה.

לפני 55 שנה הקימו הדס ואלי יתח את מרכז השירות בחוף שמן, ושירתו עשרות אלפי לקוחות שהגיעו בזכות היחס והמקצועיות. לימים העבירו היתחים את הניהול לדור ההמשך – ילדיהם תמי ואייל, שממשיכים לנהל את העסק ביד רמה.

"אנחנו מרכז השירות של אאודי ופולקסווגן מבית צ'מפיון מוטורס", מספר אייל יתח, "מדי שנה נבחר מרכז השירות המצטיין בכל הארץ, והשנה אנחנו זכינו במקום הראשון. זה תואר מכובד מאוד בענף הרכב. עבורנו זה תואר מרגש, כי העסק קיים כבר 55 שנה והוא מהעסקים הוותיקים בחיפה".

 

 

ידעתם מראש על הזכייה?

"לא ידענו אבל שיערנו שזה הולך לשם ושאנחנו נהיה הזוכים. תהליך הבחירה מתקיים בשלבים. קודם מתבצע סקר של מכון גיאוקרטוגרפיה שסוקר את הלקוחות שמגיעים אלינו כל השנה, ובסקר סיימנו במקום הראשון. משקללים את הסקר עם רמת השירות, המקצועיות ועוד".

את צלחת ההוקרה קיבלו האחים יתח עם הוריהם הדס ואלי, מקימי העסק. "התרגשנו מאוד כי קיבלנו הכרה כמרכז השירות המצטיין בארץ, וזה יוקרתי מאוד. הוקרה כזו מוכיחה שאנחנו שומרים על סטנדרטים גבוהים, וזו באמת עבודה קשה שמבוצעת כל השנה על ידי כל הצוות. יש לנו עובדים מדהימים שבזכותם הגענו למעמד הזה. קראו לאבא ולי לבמה לקבל את הצלחת, והתרגשנו מאוד לקבל את הצלחת כל המשפחה ביחד".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר