הצל ונינט טייב (צילומים: דף הפייסבוק של הצל; Justin Higuchi, CC BY 2.0, via Wikimedia Commons)
הצל ונינט טייב (צילומים: דף הפייסבוק של הצל; Justin Higuchi, CC BY 2.0, via Wikimedia Commons)

יאללה בלגן: הצל נגד נינט, ואחותה נגד הצל

לאחר שנינט טייב הביעה תמיכה במפגינים נגד הרפורמה המשפטית, היא מצאה את עצמה מככבת בסרטון של הצל שאמר "אחרת איך ישמיעו אותך בגלגל"צ? מי ייתן לך להיות שופטת בתוכניות ריאליטי?". סופי טייב, האחות של, לא נשארה חייבת, וגם במקרה הזה הצל לא הבליג. המשך יבוא?

פורסם בתאריך: 20.3.23 10:12

המחלוקת בנושא הרפורמה המשפטית (או המהפכה החוקתית, תלוי לאיזה מחנה אתם משתייכים) גורמת לסכסוכים גם בין גיבורי הביצה.

לאחר שנינט טייב הביעה תמיכה במפגינים נגד הרפורמה, היא מצאה את עצמה מככבת אצל הצל, הלא הוא יואב אליאסי. בסרטון שהעלה הצל לדף הפייסבוק שלו ביום שישי הוא אמר: "מה קורה נינט טייב יקירתי? בוקר טוב. שמעתי שגם את הצטרפת למקהלת הד-מו-קרט-יה. מאוד חשוב, מאוד חשוב. אחרת איך ישמיעו אותך בגלגל"צ? מי ייתן לך להיות שופטת בתוכניות ריאליטי? מי ייתן לך את חיבוק המיינסטרים? בכל זאת… את טייב, צריך להתחשב בסיפור הזה. מה זה למכור את הערכים, את המשפחה, את הבית, את המסורת? מה זה למכור את הכל תמורת ד-מו-קרט-יה? גם מאוד מאוד חשוב שחס ושלום לא יהיה שופט מרוקאי בבג"צ. אוי ואבוי! 75 שנה לא מצאו שופט מרוקאי ראוי אחד. או שופט חובש כיפה, או שופט מהפריפריה. אוי ואבוי! ד-מו-קרט-יה! אז שיהיה לך שבת שלום יקירתי, ולא לשכוח – לחיי הצביעות. אין דברים כאלה. אין. איזה כבשים אתם".

 

 

היה ברור כשמש שהצל מכוון למוצאה של נינט ולעיר הולדתה קרית גת, והדברים שלו לא נפלו על אוזניים ערלות. לאחר פרסום הסרטון החליטה סופי טייב שדם זה לא מים, יצאה להגנתה של אחותה הגדולה וגם שלפה ציפורניים. וכך היא כתבה בחשבון האינסטוש שלה: "והזוכה הראשון הואאאא – הצל. עכשיו הבנתי למה קוראים לו הצל. כי זה מה שהוא – צל. צל שעשה 'קריירה' מלהיות צל של מישהו. שלא לומר ענן שחור שמנסה להשחיר ולרכוב על גבם של כל המצליחים בארץ. עכשיו בתכל'ס. הוא ממש ממש לא שווה את התגובה שלי או את ההתייחסות שלי. אבל רציתי לפרוק רגע כי בכל זאת פעם ראשונה שאני בטוויטר. ונראה לי שגם האחרונה".

כמובן שהצל לא הבליג, ואתמול (ראשון) הוא העלה פוסט נוסף, שבמרכזו טייב ג'וניור: "האני באני, כמה דברים קטנים. קצת אירוני שמישהי שהדרך היחידה להסביר מי היא זה להגיד אחות של נינט קוראת למישהו הצל של. קצת מודעות עצמית פוקי. לא שווה התייחסות? והנה התייחסת. אפילו תמונה על הקדשת לי. מאוד מעריך אגב, זה לא מובן מאליו. דבר אחרון – לא משנה כמה תתחנני, כמה תלקקי וכמה תיישרי קו, תמיד אבל תמיד תהיי בעיניהם אחות של נינט טייב, עם דגש על הטייב מקרית גת. חיבוקי!".

המשך יבוא?

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מביך נינט מביך

    הוא צודק 100 אחוז
    משתכנזת שעושה קולות שמאל בשביל הלייקים והגיגים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר