קארין ויהודית באומן (צילום מתוך חשבון האינסטגרם של יהודית באומן)
קארין ויהודית באומן (צילום מתוך חשבון האינסטגרם של יהודית באומן)

סוף טרגי: האנורקסיה ניצחה את הדוגמנית קארין באומן

הדוגמנית קארין באומן, שהיתה מאושפזת במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים איכילוב בשל דלקת ריאות ואי ספיקת כליות, הלכה לעולמה בגיל 35 בלבד לאחר שנים של התמודדות באנורקסיה. הצלם החיפאי שאול בכר שגילה את המשפחה: "זה סיפור עצוב ונוגע ללב"

פורסם בתאריך: 23.5.23 10:42

הדוגמנית קארין באומן נפטרה הבוקר (שלישי) והיא בת 35 בלבד. במשך שנים התמודדה באומן עם מחלת האנורקסיה, ואתמול נודע כי היא מאושפזת במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים איכילוב בשל דלקת ריאות ואי ספיקת כליות. עם היוודע מצבה ביקשה אמה יהודית להתפלל להחלמתה: "התפללו אהובים. אתם חלק ממני. אני בוכה ומתפללת ללא הפסקה שהיא תצא מכל זה, דלקת ריאות קשה".

באומן נחשבה להבטחה גדולה בעולם הדוגמנות כבר כשהיתה בת 13. היא היתה חלק ממשפחת דוגמנים שהתגלו בנהריה ופרצו לתעשייה בזה אחר זו – אחיה רנה ואחיותיה אורלי ואנה.

 

 

הצלם החיפאי שאול בכר הוא זה שגילה תחילה את רנה ובהמשך את אנה. "רנה בא אלי בגיל 16, אורלי היתה בת 17, אנה היתה בת 14 וקרין היתה בת 5, וככה החלה ההיכרות", הוא מספר, "קארין היתה ילדה מופנמת שלמרות גילה הצעיר הסתכלה על האחים שלה מלמעלה, ועם השנים דבק גם בה חיידק הדוגמנות. הם היו משפחה מיוחדת בנוף הישראלי, עם יופי אירופי ועם שורשים הולנדיים. הפריצה הגדולה היתה דווקא של אנה. קארין רצתה להגיע לטופ אבל לצערנו המחלה תפסה אותה. זה סיפור עצוב ונוגע ללב. לבי עם המשפחה".

לאורך שנות מחלתה סעדה האם יהודית את קארין וליוותה אותה באשפוזיה התכופים. היום הסתיימה קריירה מבטיחה בסוף טרגי.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר