תמר זיסקינד. "גם אני מקבלת שם את המטופלים שלי"
תמר זיסקינד. "גם אני מקבלת שם את המטופלים שלי"

הסטארטאפ החדש של מלכת היופי במיל'

תמר זיסקינד, מלכת היופי לשנת 2008, הקימה מתחם בסגנון של wework בתל אביב, שבו היא משכירה קליניקות לרופאים על בסיס יומי או שעתי. ועל הדרך היא גם חוטאת בהזרקות אסטטיות

פורסם בתאריך: 23.5.17 08:46

תמר זיסקינד, מלכת היופי לשנת 2008, נראתה כאילו היא נקלעה במקרה לתחרות שנערכה כבר לפני יותר מעשור. ילדה טובה חיפה, עם חיוך מבויש, שלמדה במגמה כימית-ביולוגית בבית הספר הריאלי. עם השכלה כזאת ועם אמא שהיתה ד"ר לביולוגיה, איש לא הופתע כשפנתה ללמוד רפואת שיניים. כעת, כשהיא כבר דוקטור ועוסקת במחקרים הנוגעים לרפואת שיניים, היא הקימה מיזם – מתחם בסגנון של wework שנפתח ברמת החייל בתל אביב, שבו היא משכירה קליניקות לרופאים על בסיס יומי או שעתי. ועל הדרך היא חוטאת בהזרקות אסטטיות.

זיסקינד, מה זה זה?

"זו מרפאה בקונספט חדשני, ראשון מסוגו בארץ, שמיועדת לרופאי שיניים ולרופאים שעושים טיפולים אסטטיים. כל אחד יכול להשכיר חלל שמתאים לו במודל שנוח לו – עם התחייבות או בלי, עם חומרים או בלי, עם סייעת, עם שירותי מזכירות וכו'. המרפאה היא שיא הטכנולוגיה ומאובזרת בציוד הכי חדיש שיש. גם אני מקבלת שם את המטופלים שלי".

איך הגעת לרעיון הזה?

"זה נבע מתוך צורך. חיפשתי להשכיר כיסא אצל איזשהו רופא, ומה שקורה במקרה כזה הוא שצריך לתת לו אחוזים, ולרוב מדובר באחוזים גבוהים, ואני צריכה להתחייב לבוא פעמיים בשבוע לבוא, גם אם בא לי לטוס מלחו"ל או שהפציינטים ביטלו לי. אמרתי לעצמי שזה לא משתלם, ואז פתחתי את המרפאה שבה אני מאפשרת לקולגות לעשות את זה בצורה שהכי נוחה להם. רק עכשיו התחלתי בזה, ואנשים מתלהבים מהרעיון ויש היענות. האמת היא שהתחלתי גם לעשות זריקות אסטטיקה".

לדעתך סנובה צריכה הזרקה?

"כולם צריכים".

 

תמר זיסקינד. "אנשים מתלהבים מהרעיון ויש היענות"

תמר זיסקינד. "אנשים מתלהבים מהרעיון ויש היענות"

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר